Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Aktualizacja solarweb

Witam

Dziś został zaktualizowany solarweb, wizualnie nie ma zmian ale już wiem o zmianie Fronius Solar.Configurator oraz o możliwości monitorowania kilku liczników.

Z powazaniem

Andrzej Długosz

Mariusz Majmurek has reacted to this post.
Mariusz Majmurek

Dzień dobry,

W najnowszej wersji Solar.web (2.9.27.0) został zmieniony sposób prezentacji urządzeń, m. in. kart Datamanager, falowników.

Wszystkie zostały zgrupowane w jednej zakładce "Komponenty":

  • karty Datamanager
  • falowniki
  • liczniki inteligentne Fronius Smart Meter
  • baterie
  • Fronius Ohmpilot

Zapraszamy do samodzielnego testowania.

Serdecznie pozdrawiamy,

Dział Wsparcia Technicznego

 

Dodane pliki:
  • Screenshot_20180812-155624.png
Produkujemy falowniki od 1992 roku!

Witam

Chcę dodać nową instalacja ale  po rejestracji dostaje link do aktywacji  adresu email który nie działa, gdzie mogę szukać pomocy ?

 

Witamy Panie Jacku,

to jest najlepsze miejsce na zadawanie tego typu pytań.

Rzeczywiście, po aktualizacji oprogramowania, w dniach 22-24.08.2018 linki do aktywacji konta były niepoprawne.
Przykładowo wyglądały tak:

/ValidationMail/Validate?userId=0f076feb-6ce0-49f6-9e96-a94700887318&token=23f9ba71-4fbc-4679-8929-c2fe9406217a

Rozwiązaniem tego problemu jest dopisanie z przodu linku adresu "https://www.solarweb.com", aby link wyglądał następująco:

https://www.solarweb.com/ValidationMail/Validate?userId=0f076feb-6ce0-49f6-9e96-a94700887318&token=23f9ba71-4fbc-4679-8929-c2fe9406217a

Oczywiście w Pana przypadku treść linku po słowie "Validate" będzie wyglądała inaczej.

Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Wsparcia Tecznicznego

Produkujemy falowniki od 1992 roku!

Na początek chciałem się przywitać, mój pierwszy post i myślę że będzie ich więcej.

 

Też miałem ten problem i nawet wczoraj dzwoniłem na waszą infolinię, teraz już nie muszę bo wszystko zadziałało po wskazówce powyżej.

Witam

Jako początkujący użytkownik mam pytanie

dlaczego po aktualizacji dalej występuje możliwość aktualizacji na zdjęciu napis na czerwonym tle

z poważaniem

WZ

Dodane pliki:
  • fot.jpg

Panie Zbigniewie,

 

Przycisk Aktualizacja jest tam na stałe. Jak Pan widzi poniżej ma Pan informacje odnośnie zainstalowanej wersji oraz wersji najnowszej jaka jest dostępna. Obydwie wersje posiadają ten sam numer co oznacza, że update przebiegł pomyślnie. W momencie pojawienia się nowej wersji numer wersji dostępnej zmieni się na wyższy niż ma Pan zainstalowany.

 

Pozdrawiam
TSN

Witam,
Po problemach z odświeżaniem solar.web, w dniach 24-26.04 (awaria), w dniu 26.04 została mi odnotowana produkcja aż 87,80 kWh, przy peak’u 18,2.p - co widać na wykresie.
Mam Symo 6.0, wiec to niemożliwe, rekord uzysku dziennego z 16.04 to 50,5 kWh.
Można to jakiś skorygować? Chciałbym odnotowywać poprawne odczyty. Na falowniku było ok. Wykres na www jest ok, wartość 87,80 kWh jest błędna, natomiast na aplikacji wykres i wartość uzysku są niewłaściwe.
Co teraz mam zrobić?

Dodane pliki:
  • D9C7933B-1F4B-438D-B4A8-F5EB6AC657AF.png

U MNIE PODOBNIE JAK I NA INNYch INSTALACJACH KTÓRE MAM PODPIĘTE DO SWOJEGO KONTA

Dodane pliki:
  • zawyzona-produkcja.jpg

Solarweb.com może warto jednak przetłumaczyć tak aby użytkownikom z PL nie pojawiały się komunikaty tylko w DE/EN a w języku Polskim... niby szczegół ale jednak...

Dodane pliki:
  • dfgshgdsh.jpg