Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Aktualizacja solarweb
Cytat z Andrzej Długosz data 28 marca 2018, 23:16Witam
Dziś został zaktualizowany solarweb, wizualnie nie ma zmian ale już wiem o zmianie Fronius Solar.Configurator oraz o możliwości monitorowania kilku liczników.
Z powazaniem
Andrzej Długosz
Witam
Dziś został zaktualizowany solarweb, wizualnie nie ma zmian ale już wiem o zmianie Fronius Solar.Configurator oraz o możliwości monitorowania kilku liczników.
Z powazaniem
Andrzej Długosz
Cytat z Fronius Polska data 12 sierpnia 2018, 16:07Dzień dobry,
W najnowszej wersji Solar.web (2.9.27.0) został zmieniony sposób prezentacji urządzeń, m. in. kart Datamanager, falowników.
Wszystkie zostały zgrupowane w jednej zakładce "Komponenty":
- karty Datamanager
- falowniki
- liczniki inteligentne Fronius Smart Meter
- baterie
- Fronius Ohmpilot
Zapraszamy do samodzielnego testowania.
Serdecznie pozdrawiamy,
Dział Wsparcia Technicznego
Dzień dobry,
W najnowszej wersji Solar.web (2.9.27.0) został zmieniony sposób prezentacji urządzeń, m. in. kart Datamanager, falowników.
Wszystkie zostały zgrupowane w jednej zakładce "Komponenty":
- karty Datamanager
- falowniki
- liczniki inteligentne Fronius Smart Meter
- baterie
- Fronius Ohmpilot
Zapraszamy do samodzielnego testowania.
Serdecznie pozdrawiamy,
Dział Wsparcia Technicznego
Dodane pliki:
Cytat z Jacek Harla data 23 sierpnia 2018, 09:25Witam
Chcę dodać nową instalacja ale po rejestracji dostaje link do aktywacji adresu email który nie działa, gdzie mogę szukać pomocy ?
Witam
Chcę dodać nową instalacja ale po rejestracji dostaje link do aktywacji adresu email który nie działa, gdzie mogę szukać pomocy ?
Cytat z Fronius Polska data 25 sierpnia 2018, 09:13Witamy Panie Jacku,
to jest najlepsze miejsce na zadawanie tego typu pytań.
Rzeczywiście, po aktualizacji oprogramowania, w dniach 22-24.08.2018 linki do aktywacji konta były niepoprawne.
Przykładowo wyglądały tak:Rozwiązaniem tego problemu jest dopisanie z przodu linku adresu "https://www.solarweb.com", aby link wyglądał następująco:
Oczywiście w Pana przypadku treść linku po słowie "Validate" będzie wyglądała inaczej.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Wsparcia Tecznicznego
Witamy Panie Jacku,
to jest najlepsze miejsce na zadawanie tego typu pytań.
Rzeczywiście, po aktualizacji oprogramowania, w dniach 22-24.08.2018 linki do aktywacji konta były niepoprawne.
Przykładowo wyglądały tak:
Rozwiązaniem tego problemu jest dopisanie z przodu linku adresu "https://www.solarweb.com", aby link wyglądał następująco:
Oczywiście w Pana przypadku treść linku po słowie "Validate" będzie wyglądała inaczej.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Wsparcia Tecznicznego
Cytat z Zbigniew Mazurek data 25 sierpnia 2018, 16:40Na początek chciałem się przywitać, mój pierwszy post i myślę że będzie ich więcej.
Też miałem ten problem i nawet wczoraj dzwoniłem na waszą infolinię, teraz już nie muszę bo wszystko zadziałało po wskazówce powyżej.
Na początek chciałem się przywitać, mój pierwszy post i myślę że będzie ich więcej.
Też miałem ten problem i nawet wczoraj dzwoniłem na waszą infolinię, teraz już nie muszę bo wszystko zadziałało po wskazówce powyżej.
Cytat z Wiesław Zglejszewski data 25 stycznia 2019, 12:34Witam
Jako początkujący użytkownik mam pytanie
dlaczego po aktualizacji dalej występuje możliwość aktualizacji na zdjęciu napis na czerwonym tle
z poważaniem
WZ
Witam
Jako początkujący użytkownik mam pytanie
dlaczego po aktualizacji dalej występuje możliwość aktualizacji na zdjęciu napis na czerwonym tle
z poważaniem
WZ
Dodane pliki:Cytat z Mariusz Majmurek data 28 stycznia 2019, 16:55Panie Zbigniewie,
Przycisk Aktualizacja jest tam na stałe. Jak Pan widzi poniżej ma Pan informacje odnośnie zainstalowanej wersji oraz wersji najnowszej jaka jest dostępna. Obydwie wersje posiadają ten sam numer co oznacza, że update przebiegł pomyślnie. W momencie pojawienia się nowej wersji numer wersji dostępnej zmieni się na wyższy niż ma Pan zainstalowany.
Pozdrawiam
TSN
Panie Zbigniewie,
Przycisk Aktualizacja jest tam na stałe. Jak Pan widzi poniżej ma Pan informacje odnośnie zainstalowanej wersji oraz wersji najnowszej jaka jest dostępna. Obydwie wersje posiadają ten sam numer co oznacza, że update przebiegł pomyślnie. W momencie pojawienia się nowej wersji numer wersji dostępnej zmieni się na wyższy niż ma Pan zainstalowany.
Pozdrawiam
TSN
Cytat z pete32king@wp.pl data 28 kwietnia 2019, 20:49Witam,
Po problemach z odświeżaniem solar.web, w dniach 24-26.04 (awaria), w dniu 26.04 została mi odnotowana produkcja aż 87,80 kWh, przy peak’u 18,2.p - co widać na wykresie.
Mam Symo 6.0, wiec to niemożliwe, rekord uzysku dziennego z 16.04 to 50,5 kWh.
Można to jakiś skorygować? Chciałbym odnotowywać poprawne odczyty. Na falowniku było ok. Wykres na www jest ok, wartość 87,80 kWh jest błędna, natomiast na aplikacji wykres i wartość uzysku są niewłaściwe.
Co teraz mam zrobić?
Witam,
Po problemach z odświeżaniem solar.web, w dniach 24-26.04 (awaria), w dniu 26.04 została mi odnotowana produkcja aż 87,80 kWh, przy peak’u 18,2.p - co widać na wykresie.
Mam Symo 6.0, wiec to niemożliwe, rekord uzysku dziennego z 16.04 to 50,5 kWh.
Można to jakiś skorygować? Chciałbym odnotowywać poprawne odczyty. Na falowniku było ok. Wykres na www jest ok, wartość 87,80 kWh jest błędna, natomiast na aplikacji wykres i wartość uzysku są niewłaściwe.
Co teraz mam zrobić?
Cytat z Andrzej Chojnacki data 8 maja 2019, 20:02U MNIE PODOBNIE JAK I NA INNYch INSTALACJACH KTÓRE MAM PODPIĘTE DO SWOJEGO KONTA
U MNIE PODOBNIE JAK I NA INNYch INSTALACJACH KTÓRE MAM PODPIĘTE DO SWOJEGO KONTA
Dodane pliki:Cytat z kar llo data 13 września 2020, 00:02Solarweb.com może warto jednak przetłumaczyć tak aby użytkownikom z PL nie pojawiały się komunikaty tylko w DE/EN a w języku Polskim... niby szczegół ale jednak...
Solarweb.com może warto jednak przetłumaczyć tak aby użytkownikom z PL nie pojawiały się komunikaty tylko w DE/EN a w języku Polskim... niby szczegół ale jednak...
Dodane pliki: