Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Brak komunikacji z Solar.web

Dzień dobry, proszę o pomoc w następującej sprawie:

moja instalacja oparta o Fronius Symo 4.5 działała idealnie przez rok. Około kwietnia/maja bieżącego roku pojawił się problem z komunikacją z Solar.web - instalacja generalnie jest offline, sama od czasu do czasu łączy się i przesyła dane. Wystąpienie tego problem zbiegło się w czasie z dwoma sprawami:  aktualizacją oprogramowania falownika oraz zmianą mojego członkostwa na Premium - technicznie nic nie było robione z falownikiem. Podejrzewałem problem z aktualizacją, czekałem na nowszą wersję, niestety kolejny upgrade nie poprawił sytuacji. Obecnie mam zainstalowane 3.10.2-1 oraz 28500.

W komunikatach jakie otrzymałem pojawił się kod błędu 59.

Proszę o podpowiedz gdzie szukać przyczyny.