Szukaj

Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius


Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Brak zestawienia danych z ostatnich 7 dni

Dzień dobry,
od 8 marca na aplikacji froniusa brak jest danych z ostatnich 7 dni ( 22 dni ). Bieża produkcja jest dostępna bez problemu. Tego dnia była aktualizacja aplikacji ok. godziny 15.15 i tu nastąpiło brak wyświetlania danych . Dodam, że tego dnia ok godziny 16.00 wyłączono mi prąd z powodu awarii w okolicy- powrót prądu następnego dnia ok 15.35.
W tej chwili widnieje na aplikacji ostatnia aktualizacja 20 marca godzina 04.14.( Po tej aktualizacji brak było również produkcji bieżącej).
Po rozmowie z instalatorem - sprawdziłam datę( aktualna) i dołączyłam froniusa od Ac i Dc na klika minut. Powróciło zużycie bieżące reszty nadal brak .
Może jakieś sugestie.

Dzień dobry,

szanowna Pani Ewo. Na chwilę obecną instalacja jest off-line więc ciężko nam cokolwiek zdiagnozować.
Prawdopodobnie jest problem z połączeniem falownika z Internetem.

Webinarium #01 :: Podłączenie Datamanager’a do Internetu

Pod powyższym linkiem do webinarium (z niniejszego forum) znajdzie Pani instrukcję konfiguracji. Mniej więcej od 50 str. są informacje o rekonfiguracji sieci.

W razie dalszych problemów proszę o kontakt mailowy: pv-support-poland@fronius.com

Pozdrawiamy
Zespół Fronius

Witam,

Mam podobny problem.
Dziś o 12 przestał się generować wykres bilansu energetycznego.
Co ciekawe działa pomiar energii (produkcja również się pokazywała na rysunku obok).
Co za tym idzie mam rozjazd - 19kWh pokazuje po zalogowaniu do solarweb, a jak wejdę przez adres IP z sieci na falownik to pokazuje 51kWh.
Zrobiłem przed chwilą aktualizację datamenegera - ale sytuacja się nie poprawiła.
No i przez IP falownika pokazuje kod błędu 522 - ale teraz wieczór więc chyba można olać.

Jakieś pomysły??

Nie jesteś sam: https://www.forum-fronius.pl/forum/topic/czestotliwosc-odswiezania-danych/?part=3#postid-911
Słabe to pocieszenie ale już można powiedzieć że to nie wina naszego sprzętu.