Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Kod #461 - błąd pamięci RAM / usterka zbiorcza
Cytat z Janusz Dąbek data 30 sierpnia 2018, 09:50Witam,
Przyszedł mi raport z instalacji jednego z klientów z kodem 461. Prosiłbym o instrukcje postępowania w tym przypadku.
Pozdrawiam
Janusz Dąbek
Witam,
Przyszedł mi raport z instalacji jednego z klientów z kodem 461. Prosiłbym o instrukcje postępowania w tym przypadku.
Pozdrawiam
Janusz Dąbek
Cytat z Maciej Piliński data 30 sierpnia 2018, 10:18Witam serdecznie,
proszę o informację, jaki to falownik.
Pozdrawiam
Witam serdecznie,
proszę o informację, jaki to falownik.
Pozdrawiam
Cytat z Janusz Dąbek data 30 sierpnia 2018, 10:31Symo 6.0-3-M
Symo 6.0-3-M
Cytat z Mariusz Majmurek data 13 września 2018, 06:51Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→KOMPONENTY
.- sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne
Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→KOMPONENTY
. - sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne
Cytat z Michał Różański data 19 września 2019, 19:13Witam
mam podobny problem a mianowicie dostałem mail z informacją o błędzie 461, błąd pamięci ram w falowniki symo 3.7-3-s. Prosiłbym o wskazanie gdzie są te ustawienia- komponenty. Posiadam zainstalowaną aplikację solar.web live a nie mogę tego zlokalizować.
pozdrawiam
Witam
mam podobny problem a mianowicie dostałem mail z informacją o błędzie 461, błąd pamięci ram w falowniki symo 3.7-3-s. Prosiłbym o wskazanie gdzie są te ustawienia- komponenty. Posiadam zainstalowaną aplikację solar.web live a nie mogę tego zlokalizować.
pozdrawiam
Cytat z Robert Ciepluch data 15 października 2019, 12:24Witam
pojawił się błąd 461, falownik symo 8.2-3-M, gdzie te ustawienia i komponenty?
Pozdrawiam
Witam
pojawił się błąd 461, falownik symo 8.2-3-M, gdzie te ustawienia i komponenty?
Pozdrawiam
Cytat z Piotr Wowra data 15 października 2019, 16:55Witam,
Pod obrazkami mamy link "Moje instalacje" - klikamy, pojawia się w górnej części ekranu MENU,
z którego wybieramy "USTAWIENIA", po czym w MENU jest dostępna pozycja KOMPONENTY.
Widzimy naszego Datamanagera i Falownik - w ostatniej kolumnie dostępny jest link do aktualizacji.
Pozdrawiam
Witam,
Pod obrazkami mamy link "Moje instalacje" - klikamy, pojawia się w górnej części ekranu MENU,
z którego wybieramy "USTAWIENIA", po czym w MENU jest dostępna pozycja KOMPONENTY.
Widzimy naszego Datamanagera i Falownik - w ostatniej kolumnie dostępny jest link do aktualizacji.
Pozdrawiam
Dodane pliki:
Cytat z Robert Ciepluch data 16 października 2019, 09:59Witam
jak otworzę instalację na dole pod obrazkami rzeczywiście wyświetla się link ''Moje Instalacje'', klikając na niego ukazuje mi się lista wszystkich moich zamontowanych instalacji.
Na górze w menu mam tylko: Przegląd, Analiza i Bilans energetyczny. Brak jest Raporty, komunikaty serwisowe i ustawień
Pozdrawiam
Witam
jak otworzę instalację na dole pod obrazkami rzeczywiście wyświetla się link ''Moje Instalacje'', klikając na niego ukazuje mi się lista wszystkich moich zamontowanych instalacji.
Na górze w menu mam tylko: Przegląd, Analiza i Bilans energetyczny. Brak jest Raporty, komunikaty serwisowe i ustawień
Pozdrawiam
Cytat z Piotr Wowra data 16 października 2019, 20:57Witam,
Jeśli mamy więcej instalacji to należy wybrać jedną - MENU powinno się zmienić. Ustawienia zmienia się dla każdej instalacji z osobna.
Jedynie nadzorcy mogą zmieniać ustawienia, jeśli mamy uprawnienia gościa, nie zobaczymy przedmiotowych pozycji.
Pozdrawiam
Witam,
Jeśli mamy więcej instalacji to należy wybrać jedną - MENU powinno się zmienić. Ustawienia zmienia się dla każdej instalacji z osobna.
Jedynie nadzorcy mogą zmieniać ustawienia, jeśli mamy uprawnienia gościa, nie zobaczymy przedmiotowych pozycji.
Pozdrawiam
Cytat z Krzysztof Tokaj data 3 stycznia 2020, 14:11Witam
Taki sam komunikat pojawił się u Mojego klienta na Samo 3.7.3-M
Mam rozumieć, że rozwiązaniem tego problemu jest wgranie nowej aktualizacji??
Witam
Taki sam komunikat pojawił się u Mojego klienta na Samo 3.7.3-M
Mam rozumieć, że rozwiązaniem tego problemu jest wgranie nowej aktualizacji??