Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius
Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
Kod #461 - błąd pamięci RAM / usterka zbiorcza
Witam,
Przyszedł mi raport z instalacji jednego z klientów z kodem 461. Prosiłbym o instrukcje postępowania w tym przypadku.
Pozdrawiam
Janusz Dąbek
Witam,
Przyszedł mi raport z instalacji jednego z klientów z kodem 461. Prosiłbym o instrukcje postępowania w tym przypadku.
Pozdrawiam
Janusz Dąbek
Witam serdecznie,
proszę o informację, jaki to falownik.
Pozdrawiam
Witam serdecznie,
proszę o informację, jaki to falownik.
Pozdrawiam
Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→ KOMPONENTY
.
- sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne
Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→ KOMPONENTY
.
- sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne
Witam
mam podobny problem a mianowicie dostałem mail z informacją o błędzie 461, błąd pamięci ram w falowniki symo 3.7-3-s. Prosiłbym o wskazanie gdzie są te ustawienia- komponenty. Posiadam zainstalowaną aplikację solar.web live a nie mogę tego zlokalizować.
pozdrawiam
Witam
mam podobny problem a mianowicie dostałem mail z informacją o błędzie 461, błąd pamięci ram w falowniki symo 3.7-3-s. Prosiłbym o wskazanie gdzie są te ustawienia- komponenty. Posiadam zainstalowaną aplikację solar.web live a nie mogę tego zlokalizować.
pozdrawiam
Witam
pojawił się błąd 461, falownik symo 8.2-3-M, gdzie te ustawienia i komponenty?
Pozdrawiam
Witam
pojawił się błąd 461, falownik symo 8.2-3-M, gdzie te ustawienia i komponenty?
Pozdrawiam
Witam,
Pod obrazkami mamy link "Moje instalacje" - klikamy, pojawia się w górnej części ekranu MENU,
z którego wybieramy "USTAWIENIA", po czym w MENU jest dostępna pozycja KOMPONENTY.
Widzimy naszego Datamanagera i Falownik - w ostatniej kolumnie dostępny jest link do aktualizacji.
Pozdrawiam
Witam,
Pod obrazkami mamy link "Moje instalacje" - klikamy, pojawia się w górnej części ekranu MENU,
z którego wybieramy "USTAWIENIA", po czym w MENU jest dostępna pozycja KOMPONENTY.
Widzimy naszego Datamanagera i Falownik - w ostatniej kolumnie dostępny jest link do aktualizacji.
Pozdrawiam
Dodane pliki:Witam
jak otworzę instalację na dole pod obrazkami rzeczywiście wyświetla się link ''Moje Instalacje'', klikając na niego ukazuje mi się lista wszystkich moich zamontowanych instalacji.
Na górze w menu mam tylko: Przegląd, Analiza i Bilans energetyczny. Brak jest Raporty, komunikaty serwisowe i ustawień
Pozdrawiam
Witam
jak otworzę instalację na dole pod obrazkami rzeczywiście wyświetla się link ''Moje Instalacje'', klikając na niego ukazuje mi się lista wszystkich moich zamontowanych instalacji.
Na górze w menu mam tylko: Przegląd, Analiza i Bilans energetyczny. Brak jest Raporty, komunikaty serwisowe i ustawień
Pozdrawiam
Witam,
Jeśli mamy więcej instalacji to należy wybrać jedną - MENU powinno się zmienić. Ustawienia zmienia się dla każdej instalacji z osobna.
Jedynie nadzorcy mogą zmieniać ustawienia, jeśli mamy uprawnienia gościa, nie zobaczymy przedmiotowych pozycji.
Pozdrawiam
Witam,
Jeśli mamy więcej instalacji to należy wybrać jedną - MENU powinno się zmienić. Ustawienia zmienia się dla każdej instalacji z osobna.
Jedynie nadzorcy mogą zmieniać ustawienia, jeśli mamy uprawnienia gościa, nie zobaczymy przedmiotowych pozycji.
Pozdrawiam
Witam
Taki sam komunikat pojawił się u Mojego klienta na Samo 3.7.3-M
Mam rozumieć, że rozwiązaniem tego problemu jest wgranie nowej aktualizacji??
Witam
Taki sam komunikat pojawił się u Mojego klienta na Samo 3.7.3-M
Mam rozumieć, że rozwiązaniem tego problemu jest wgranie nowej aktualizacji??