Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Kod #461 - błąd pamięci RAM / usterka zbiorcza
Cytat z Mariusz Matus data 16 kwietnia 2020, 07:55Witam.
U mnie też ostatnio (kwiecień 2020) pojawił się w/w błąd a komponenty zaktualizowane zostały wcześniej tj: datamenager w sierpniu 2019 a falownik styczeń 2020.
Czy to początek problemów z dm ?
Na chwilę obecną działa poprawnie.
Witam.
U mnie też ostatnio (kwiecień 2020) pojawił się w/w błąd a komponenty zaktualizowane zostały wcześniej tj: datamenager w sierpniu 2019 a falownik styczeń 2020.
Czy to początek problemów z dm ?
Na chwilę obecną działa poprawnie.
Cytat z Te Ka data 19 listopada 2020, 11:07U mnie to samo na Symo 3.7-3-M, z tym, że soft jest w miarę regularnie aktualizowany i mimo to błąd się pokazał.
Wyskoczył wczoraj na poniższym sofcie, czyli najnowszym :Zainstalowane: 3.16.7-1
Dostępna: 3.16.7-1Zainstalowane: fro31331.upd
Dostępna: fro31331.upd
U mnie to samo na Symo 3.7-3-M, z tym, że soft jest w miarę regularnie aktualizowany i mimo to błąd się pokazał.
Wyskoczył wczoraj na poniższym sofcie, czyli najnowszym :
Zainstalowane: 3.16.7-1
Dostępna: 3.16.7-1
Dostępna: fro31331.upd
Cytat z Sebastian Słabosz data 19 listopada 2020, 11:20Szanowny Panie,
Jeżeli problem był jednorazowy i po resecie falownika ustał, to było to lokalne zakłócenie, natomiast jeżeli problem występuje proszę o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego.
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Szanowny Panie,
Jeżeli problem był jednorazowy i po resecie falownika ustał, to było to lokalne zakłócenie, natomiast jeżeli problem występuje proszę o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego.
Pozdrawiam,
Sebastian Słabosz
Cytat z Adam Rudnicki data 26 listopada 2020, 09:33Cytat z Mariusz Majmurek data 13 września 2018, 06:51Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→KOMPONENTY
.- sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie technicznewitam....
można prosić o link do nowej wersji oprogramowania...
pozdrawiam
Cytat z Mariusz Majmurek data 13 września 2018, 06:51Szanowny Panie Januszu
kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.
Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.
Może Pan to zrobić na dwa sposoby:
- pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce:
USTAWIENIA
→KOMPONENTY
.- sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.
Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.
Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne
witam....
można prosić o link do nowej wersji oprogramowania...
pozdrawiam
Cytat z kar llo data 26 listopada 2020, 09:54A którą wersję obecnie posiadasz?
Zaktualizuj jak możesz normalnie przez solarweb jak masz go podpiętego pod interenet, jak nie to pobierz wersję na usb
UWAGA! najlepiej skorzystać z wyszukiwarki na stronie www.fronius.pl wpisując hasło "
USB update
"
A którą wersję obecnie posiadasz?
Zaktualizuj jak możesz normalnie przez solarweb jak masz go podpiętego pod interenet, jak nie to pobierz wersję na usb
UWAGA! najlepiej skorzystać z wyszukiwarki na stronie http://www.fronius.pl wpisując hasło "
USB update
"
Cytat z Roman Palka data 27 listopada 2020, 10:44Dzień dobry, mam Symo 5.0-3-M dzisiaj wystąpił komunikat 461, zaktualizowałem datamanager do 3.16.7-1 natomiast przy aktualizacji Falownika wychodzi błąd "Ostatnia aktualizacja zakończona niepowodzeniem" nie wiem czy wgrać przez USB czy może trzeba podnosić stopniowo (falownik montowany 12 mies temu), czy czekać na nowy ?
Dzień dobry, mam Symo 5.0-3-M dzisiaj wystąpił komunikat 461, zaktualizowałem datamanager do 3.16.7-1 natomiast przy aktualizacji Falownika wychodzi błąd "Ostatnia aktualizacja zakończona niepowodzeniem" nie wiem czy wgrać przez USB czy może trzeba podnosić stopniowo (falownik montowany 12 mies temu), czy czekać na nowy ?
Cytat z kar llo data 28 listopada 2020, 23:02Po usb najprędzej załatwisz sprawę jak dalej wyskakuje problem przy aktualizacji online, możesz też spróbować opcji skasowania logów w falowniku, ktoś ostatnio na forum pisał że pomogło jak nie mógł zrobić aktualizacji LINK.
Po usb najprędzej załatwisz sprawę jak dalej wyskakuje problem przy aktualizacji online, możesz też spróbować opcji skasowania logów w falowniku, ktoś ostatnio na forum pisał że pomogło jak nie mógł zrobić aktualizacji LINK.
Cytat z Grzegorz Kurĺowicz data 10 grudnia 2020, 16:07Witam,
Mam podobny problem z błędem 461.
Wykonałem aktualizacje.
Zainstalowane: fro31331.upd dostępne fro31331.upd
Błąd widnieje w aplikacji od 6 grudnia. Na falowniku nic nie widać. Co powinienem zrobić?
Instalacja pracuje od początku listopada.
Pozdrawiam
Grzegorz
Witam,
Mam podobny problem z błędem 461.
Wykonałem aktualizacje.
Zainstalowane: fro31331.upd dostępne fro31331.upd
Błąd widnieje w aplikacji od 6 grudnia. Na falowniku nic nie widać. Co powinienem zrobić?
Instalacja pracuje od początku listopada.
Pozdrawiam
Grzegorz
Cytat z Arkadiusz Głaz data 10 grudnia 2020, 16:45w takiej sytuacji skontaktuj się z działem serwisowym Froniusa
w takiej sytuacji skontaktuj się z działem serwisowym Froniusa
Cytat z Grzegorz Kurĺowicz data 11 grudnia 2020, 16:30Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego tego błędu nie widać na falowniku a jest tylko w aplikacji? Taka sytuacja jest normalna?
Pozdrawiam
Grzegorz
Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego tego błędu nie widać na falowniku a jest tylko w aplikacji? Taka sytuacja jest normalna?
Pozdrawiam
Grzegorz