Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Kod #461 - błąd pamięci RAM / usterka zbiorcza

PreviousPage 2 of 3Next

Witam.

U mnie też ostatnio (kwiecień 2020) pojawił się w/w błąd  a komponenty zaktualizowane zostały wcześniej tj: datamenager w sierpniu 2019 a falownik styczeń 2020.

Czy to początek problemów z dm ?

Na chwilę obecną działa poprawnie.

 

U mnie to samo na Symo 3.7-3-M, z tym, że soft jest w miarę regularnie aktualizowany i mimo to błąd się pokazał.
Wyskoczył wczoraj na poniższym sofcie, czyli najnowszym :

Zainstalowane: 3.16.7-1
Dostępna: 3.16.7-1

Zainstalowane: fro31331.upd
Dostępna: fro31331.upd

Szanowny Panie,

Jeżeli problem był jednorazowy i po resecie falownika ustał, to było to lokalne zakłócenie, natomiast jeżeli problem występuje proszę o kontakt z Działem Wsparcia Technicznego.

 

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Cytat z Mariusz Majmurek data 13 września 2018, 06:51

Szanowny Panie Januszu

kod stanu 461 jak Pan wcześniej wspomniał to błąd Pamięci RAM.

Najczęstsza przyczyna tego zdarzenia jest stara wersja oprogramowania. Proszę wgrać nowe oprogramowanie.

Może Pan to zrobić na dwa sposoby:

  • pierwszy: zdalnie jeżeli instalacja jest monitorowana na platformie Solarweb. W zakładce: USTAWIENIAKOMPONENTY.
  • sposób drugi: wgrać najnowsze oprogramowanie poprzez pendrive. Najnowsza wersje oprogramowania znajdzie Pan na forum.

Jeżeli to nie pomoże należy skontaktować się z instalatorem, który dokonał montażu. Instalator powinien sprawdzić dziennik USB i skontaktować się z pomocą techniczną Fronius Polska.

Pozdrawiam,
Wsparcie techniczne

witam....

można prosić o link do nowej wersji oprogramowania...

pozdrawiam

A którą wersję obecnie posiadasz?

Zaktualizuj jak możesz normalnie przez solarweb jak masz go podpiętego pod interenet, jak nie to pobierz wersję na usb

UWAGA! najlepiej skorzystać z wyszukiwarki na stronie http://www.fronius.pl wpisując hasło "USB update"

Dzień dobry, mam Symo 5.0-3-M dzisiaj wystąpił komunikat 461, zaktualizowałem datamanager do 3.16.7-1 natomiast przy aktualizacji Falownika wychodzi błąd "Ostatnia aktualizacja zakończona niepowodzeniem" nie wiem czy wgrać przez USB czy może trzeba podnosić stopniowo (falownik montowany 12 mies temu), czy czekać na nowy ?

Po usb najprędzej załatwisz sprawę jak dalej wyskakuje problem przy aktualizacji online, możesz też spróbować opcji skasowania logów w falowniku, ktoś ostatnio na forum pisał że pomogło jak nie mógł zrobić aktualizacji LINK.

Witam,

Mam podobny problem z błędem 461.

Wykonałem aktualizacje.

Zainstalowane: fro31331.upd dostępne fro31331.upd

Błąd widnieje w aplikacji od 6 grudnia. Na falowniku nic nie widać. Co powinienem zrobić?

Instalacja pracuje od początku listopada.

Pozdrawiam

Grzegorz

w takiej sytuacji skontaktuj się z działem serwisowym Froniusa

Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego tego błędu nie widać na falowniku a jest tylko w aplikacji? Taka sytuacja jest normalna?

Pozdrawiam

Grzegorz

PreviousPage 2 of 3Next