Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Konto na solarweb
Cytat z Michal Michal data 5 grudnia 2018, 12:04Dzień dobry,
jakiś czas temu firma założyła mi instalację PV. Podłączyła ją do swojego konta na Solar Web i udzieliła mi uprawnień dla gościa.
Od jakiegoś czasu nie mam żadnego kontaktu z firmą, prawdopodobnie zakończyła swoją działalność.
Czy istnieje jakiś sposób aby uzyskać uprawnienia właściciela w portalu Solar Web, czy to z poziomu ustawień falownika, lub na samym portalu?
Pozdrawiam.
Dzień dobry,
jakiś czas temu firma założyła mi instalację PV. Podłączyła ją do swojego konta na Solar Web i udzieliła mi uprawnień dla gościa.
Od jakiegoś czasu nie mam żadnego kontaktu z firmą, prawdopodobnie zakończyła swoją działalność.
Czy istnieje jakiś sposób aby uzyskać uprawnienia właściciela w portalu Solar Web, czy to z poziomu ustawień falownika, lub na samym portalu?
Pozdrawiam.
Cytat z witold data 5 grudnia 2018, 15:31Firma zakładająca instalację, powinna dać Panu pełen dostęp do konta bo to pan jest właścicielem instalacji i ponosi Pan pełną odpowiedzialność za jakiekolwiek zmiany w ustawieniach konta , wyjściem z obecnej sytuacji będzie kontakt z infolinią pomocy FRONIUSA i podaniem nr. fabrycznego pana falownika , jeśli konto zostało stworzone to nr.będzie widoczny w systemie FRONIUSA.
Firma zakładająca instalację, powinna dać Panu pełen dostęp do konta bo to pan jest właścicielem instalacji i ponosi Pan pełną odpowiedzialność za jakiekolwiek zmiany w ustawieniach konta , wyjściem z obecnej sytuacji będzie kontakt z infolinią pomocy FRONIUSA i podaniem nr. fabrycznego pana falownika , jeśli konto zostało stworzone to nr.będzie widoczny w systemie FRONIUSA.
Cytat z Mariusz Majmurek data 6 grudnia 2018, 11:51Witam Panów,
Jeżeli faktycznie firma "zwinęła się" proszę Pana o maila, w którym to poda Pan nr seryjny falownika oraz o nazwę Firmy, która to Panu instalowała. Postaramy się Panu pomóc.
Z poważaniem,
TSN
Witam Panów,
Jeżeli faktycznie firma "zwinęła się" proszę Pana o maila, w którym to poda Pan nr seryjny falownika oraz o nazwę Firmy, która to Panu instalowała. Postaramy się Panu pomóc.
Z poważaniem,
TSN
Cytat z Michal Michal data 2 marca 2019, 09:20Dziękuję za propozycję pomocy. Teraz już wiem że jest wyjście z tej sytuacji.
Poczekam jeszcze jednak trochę, może problem jest tylko chwilowy..
Dziękuję za propozycję pomocy. Teraz już wiem że jest wyjście z tej sytuacji.
Poczekam jeszcze jednak trochę, może problem jest tylko chwilowy..
Cytat z Solarny data 2 marca 2019, 17:13W cywilizowanych warunkach przedstawiona sytuacja nie powinna mieć miejsca. Właścicielem konta z pełnym dostępem na platformie Solarweb powinieneś być Ty. Instalator celem zdalnego monitoringu może, a nawet powinien dodać sobie uprawnienia (Solarweb: zakładka ustawienia-> uprawnienia-> dodaj) do wglądu w parametry pracy całego systemu pv... i w zasadzie na tym sprawa się kończy.
Czekanie na cud, że coś się naprawi czy też nadzieja, że ktoś zechce podnieść słuchawkę telefonu w nieistniejącej firmie to najzwyklejsza strata czasu. Jeśli podmiot faktycznie zakończył działalność i pozostawił klientów bez dostępu do kont Solarweb, jak i wglądu w pracę falownika poprzez sieć lokalną - pojawia się problem.
Reasumując, polski oddział Fronius jest zawsze chętny do pomocy i warto z niej skorzystać w takich przypadkach, przywracając dostęp do konta Solarweb jak i urządzenia.
W cywilizowanych warunkach przedstawiona sytuacja nie powinna mieć miejsca. Właścicielem konta z pełnym dostępem na platformie Solarweb powinieneś być Ty. Instalator celem zdalnego monitoringu może, a nawet powinien dodać sobie uprawnienia (Solarweb: zakładka ustawienia-> uprawnienia-> dodaj) do wglądu w parametry pracy całego systemu pv... i w zasadzie na tym sprawa się kończy.
Czekanie na cud, że coś się naprawi czy też nadzieja, że ktoś zechce podnieść słuchawkę telefonu w nieistniejącej firmie to najzwyklejsza strata czasu. Jeśli podmiot faktycznie zakończył działalność i pozostawił klientów bez dostępu do kont Solarweb, jak i wglądu w pracę falownika poprzez sieć lokalną - pojawia się problem.
Reasumując, polski oddział Fronius jest zawsze chętny do pomocy i warto z niej skorzystać w takich przypadkach, przywracając dostęp do konta Solarweb jak i urządzenia.
Cytat z Paweł Grześkowiak data 10 kwietnia 2019, 08:08Witam,
Mam zapytanie odnośnie odblokowania konta na portalu solarweb. Użytkownik posiada zarejestrowane konto, ale zapomniał hasło do portalu. Próbował kilkakrotnie kliknąć opcję przypomnij hasło (z różnych przeglądarek www), ale niestety żadne "przypomnienie hasła" nie przychodzi.
W jaki sposób zatem można odzyskać lub wygenerować nowe hasło? Tylko kontakt z Fronius Polska czy jest jakaś inna opcja?Pozdrawiam
Witam,
Mam zapytanie odnośnie odblokowania konta na portalu solarweb. Użytkownik posiada zarejestrowane konto, ale zapomniał hasło do portalu. Próbował kilkakrotnie kliknąć opcję przypomnij hasło (z różnych przeglądarek www), ale niestety żadne "przypomnienie hasła" nie przychodzi.
W jaki sposób zatem można odzyskać lub wygenerować nowe hasło? Tylko kontakt z Fronius Polska czy jest jakaś inna opcja?
Pozdrawiam
Cytat z Zbigniew Mazurek data 10 kwietnia 2019, 08:45Wyżej masz post co zrobić.
Wyżej masz post co zrobić.
Cytat z Adam J data 5 czerwca 2019, 14:58dziwne wskazania na Solar Web dziś około godziny 15 miałem takie oto wskazania i to mnie zaniepokoiło
dziwne wskazania na Solar Web dziś około godziny 15 miałem takie oto wskazania i to mnie zaniepokoiło
Dodane pliki:Cytat z Adam J data 5 czerwca 2019, 15:11może ktoś wyjaśni bo chwilowo stałem się elektrownią atomową a nawet miałem zużycie na takim poziomie co Los Angeles nocą
może ktoś wyjaśni bo chwilowo stałem się elektrownią atomową a nawet miałem zużycie na takim poziomie co Los Angeles nocą
Cytat z Fronius Polska data 5 czerwca 2019, 16:26Witam Panie Adamie,
bardzo nas cieszy, że nasi Użytkownicy na bieżąco śledzą uzyski słonecznej energii ze swoich instalacji.
Te tajemnicze odczyty, to zapewne był tymczasowy błąd przy przesyłaniu cząstkowych (chwilowych) pomiarów. Z reguły wystarczy odczekać kilka godzin, aby wszystko wróciło do normy.
Jak rozumiem, teraz wszystko działa i zarówno widok aktualnej produkcji oraz bilans energetyczny są już w porządku.Serdecznie pozdrawiamy!
Dział Wsparcia Technicznego
Witam Panie Adamie,
bardzo nas cieszy, że nasi Użytkownicy na bieżąco śledzą uzyski słonecznej energii ze swoich instalacji.
Te tajemnicze odczyty, to zapewne był tymczasowy błąd przy przesyłaniu cząstkowych (chwilowych) pomiarów. Z reguły wystarczy odczekać kilka godzin, aby wszystko wróciło do normy.
Jak rozumiem, teraz wszystko działa i zarówno widok aktualnej produkcji oraz bilans energetyczny są już w porządku.
Serdecznie pozdrawiamy!
Dział Wsparcia Technicznego