Forum

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Konto na solarweb

Dzień dobry,

 

jakiś czas temu firma założyła mi instalację PV. Podłączyła ją do swojego konta na Solar Web i udzieliła mi uprawnień dla gościa.

Od jakiegoś czasu nie mam żadnego kontaktu z firmą, prawdopodobnie zakończyła swoją działalność.

 

Czy istnieje jakiś sposób aby uzyskać uprawnienia właściciela w portalu Solar Web, czy to z poziomu ustawień falownika, lub na samym portalu?

 

Pozdrawiam.

Firma zakładająca instalację, powinna dać Panu pełen dostęp do konta bo to pan jest właścicielem instalacji i ponosi  Pan pełną odpowiedzialność za jakiekolwiek zmiany w ustawieniach konta , wyjściem z obecnej sytuacji będzie kontakt z infolinią pomocy FRONIUSA  i podaniem nr. fabrycznego pana  falownika , jeśli konto zostało stworzone to nr.będzie widoczny w systemie FRONIUSA.

Witam Panów,

 

Jeżeli faktycznie firma "zwinęła się" proszę Pana o maila, w którym to poda Pan  nr seryjny falownika oraz o nazwę Firmy, która to Panu instalowała. Postaramy się  Panu pomóc.

 

Z poważaniem,

TSN

Dziękuję za propozycję pomocy. Teraz już wiem że jest wyjście z tej sytuacji.

 

Poczekam jeszcze jednak trochę, może problem jest tylko chwilowy..

 

 

W cywilizowanych warunkach przedstawiona sytuacja nie powinna mieć miejsca. Właścicielem konta z pełnym dostępem na platformie Solarweb powinieneś być Ty. Instalator celem zdalnego monitoringu może, a nawet powinien dodać sobie uprawnienia (Solarweb: zakładka ustawienia-> uprawnienia-> dodaj) do wglądu w parametry pracy całego systemu pv... i w zasadzie na tym sprawa się kończy.

Czekanie na cud, że coś się naprawi czy też nadzieja, że ktoś zechce podnieść słuchawkę telefonu w nieistniejącej firmie to najzwyklejsza strata czasu. Jeśli podmiot faktycznie zakończył działalność i pozostawił klientów bez dostępu do kont Solarweb, jak i wglądu w pracę falownika poprzez sieć lokalną - pojawia się problem.

Reasumując, polski oddział Fronius jest zawsze chętny do pomocy i warto z niej skorzystać w takich przypadkach, przywracając dostęp do konta Solarweb jak i urządzenia.

Witam,

Mam zapytanie odnośnie odblokowania konta na portalu solarweb. Użytkownik posiada zarejestrowane konto, ale zapomniał hasło do portalu. Próbował kilkakrotnie kliknąć opcję przypomnij hasło (z różnych przeglądarek www), ale niestety żadne "przypomnienie hasła" nie przychodzi.
W jaki sposób zatem można odzyskać lub wygenerować nowe hasło? Tylko kontakt z Fronius Polska czy jest jakaś inna opcja?

Pozdrawiam

Wyżej masz post co zrobić.