Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius
Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
nie można zalogować się do falownika
Witam. Od jakiegoś czasu próbuje się zalogować do mojego falownika niestety bezskutecznie. Po wybraniu adresu IP widniej tylko pasek postępu na zakładce hasło serwisowe i nic się nie da zrobić. Może ktoś ma jakiś pomysł. Próba logowania się z innych urządzeń i innych przeglądarek nie przynosi żadnego rezultatu.
Witam. Od jakiegoś czasu próbuje się zalogować do mojego falownika niestety bezskutecznie. Po wybraniu adresu IP widniej tylko pasek postępu na zakładce hasło serwisowe i nic się nie da zrobić. Może ktoś ma jakiś pomysł. Próba logowania się z innych urządzeń i innych przeglądarek nie przynosi żadnego rezultatu.
Dodane pliki:Cytat z
kar llo data 14 maja 2022, 06:21
Rozumiem że falownik został kiedyś prawidłowo skonfigurowany i był do niego kiedyś dostęp bezproblemu.
A logujesz się wedle której osoby: unser, admin, serwices? Ty jesteś instalatorem swojej instalacji?
Jeśli jest to błąd oprogramowania można spróbować aktualizacji. Przywrócenie do ustawień fabrycznych też mogło by pomóc ale znowu ono jest dostępne po zalogowaniu się do falownika.
Rozumiem że falownik został kiedyś prawidłowo skonfigurowany i był do niego kiedyś dostęp bezproblemu.
A logujesz się wedle której osoby: unser, admin, serwices? Ty jesteś instalatorem swojej instalacji?
Jeśli jest to błąd oprogramowania można spróbować aktualizacji. Przywrócenie do ustawień fabrycznych też mogło by pomóc ale znowu ono jest dostępne po zalogowaniu się do falownika.
Spróbuj się zalogować przez AP falownika. Może będziesz mógł wejść w ustawienia lub uruchomić proces instalacji.
Spróbuj się zalogować przez AP falownika. Może będziesz mógł wejść w ustawienia lub uruchomić proces instalacji.
A ja proponuję zmienić język przeglądarki na angielski.
A ja proponuję zmienić język przeglądarki na angielski.
Tak ja jestem instalatorem tej instalacji. I powiem, że pierwszym razem przy programowaniu też mi się to zrobiło, ale jakimś cudem falownik przemyślał sprawę i udało się dokończyć parametryzację. Teraz w związku z wysokim napięciem w sieci chciałem trochę ograniczyć jego moc produkcyjną ale nie mogę się zalogować. Próbowałem już wszystkiego, aktualizację próba logowania się z innych urządzeń, innych przeglądarek nic nie daje. Cały czas staje na tym pasku jakby nie była dokończona parametryzacja falownika. A wcześniej dało się do niego zalogować. Jedynie tego języku przeglądarki nie zmieniałem. Spróbuje na dniach i odpiszę czy pomogło.
Tak ja jestem instalatorem tej instalacji. I powiem, że pierwszym razem przy programowaniu też mi się to zrobiło, ale jakimś cudem falownik przemyślał sprawę i udało się dokończyć parametryzację. Teraz w związku z wysokim napięciem w sieci chciałem trochę ograniczyć jego moc produkcyjną ale nie mogę się zalogować. Próbowałem już wszystkiego, aktualizację próba logowania się z innych urządzeń, innych przeglądarek nic nie daje. Cały czas staje na tym pasku jakby nie była dokończona parametryzacja falownika. A wcześniej dało się do niego zalogować. Jedynie tego języku przeglądarki nie zmieniałem. Spróbuje na dniach i odpiszę czy pomogło.
Przez Ap falownika jest identycznie. Ciągle stoi na tym samym pasku.
Przez Ap falownika jest identycznie. Ciągle stoi na tym samym pasku.
Przez Ap Falownika jest identyczna sytuacja dalej stoi na tym samym pasku.
Przez Ap Falownika jest identyczna sytuacja dalej stoi na tym samym pasku.
Cytat z
kar llo data 16 maja 2022, 14:13
To rób zgłoszenie przez SOS Fronius, możesz też spróbować przez infolinię.
Dopytam a czy w ogóle pokazuje kartę wyboru użytkownika i wpisanie hasła czy od razu wywala do tej karty?
To rób zgłoszenie przez SOS Fronius, możesz też spróbować przez infolinię.
Dopytam a czy w ogóle pokazuje kartę wyboru użytkownika i wpisanie hasła czy od razu wywala do tej karty?
Po wpisaniu adresu IP od razu wywala tą kartę i nic więcej się nie da zrobić. Ani w lewo ani w prawo.
Po wpisaniu adresu IP od razu wywala tą kartę i nic więcej się nie da zrobić. Ani w lewo ani w prawo.
Od razu wywala tylko tą kartę i nic więcej. A próbując zgłosić usterkę przez fronius SOS wyrzuca mi inny błąd. Czy ja coś źle robię....
Od razu wywala tylko tą kartę i nic więcej. A próbując zgłosić usterkę przez fronius SOS wyrzuca mi inny błąd. Czy ja coś źle robię....
Dodane pliki: