Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Przywracanie hasła datamanager

Witam wszystkich.

Po aktualizacji falownika witam mnie plansza z propozycją logowania gdzie mogę wybrać trzy loginy:

user, admin, service.

Nie mam możliwości podania today i skorzystania z klucza jednodniowego.

Więc po naciśnięciu "Forgot password?"

Generuję kod sześciocyfrowy bo wykorzystać go w na stronie solarweb.com do przywracania hasła na karcie tego falownika.

Po wygenerowaniu klucza na solarweb wklejam go na stronie datamanager/falownika jak na załączonych zrzutach.
Efekt jest błąd klucza jak na innym zrzucie.

Problemem jest fakt iż logowanie na konto admin przenosi mnie do logowania na konto service a hasła do konta service nie mogę odzyskać.

Co robię źle, lub może jest inna droga?

Dodane pliki:
  • Logowanie_bezadmin.png
  • Logowanie1.png
  • Nowehasło.png
  • Przywracanie1.png
  • Błąd-klucza.png

Kto montował instalację i kiedy to było, falownik był już zarejestrowany czy nie.

Próbowałeś przez SOS Fronius?

Ja montowałem, uruchamiałem itd w 2018roku, oczywiście jest zarejestrowany.

Przez sos jutro zsrubuję.

  • Witam , u mnie podczas konfiguracji wystąpił ten sam problem, co było przyczyną , udało się usunąć przyczynę ? Pozdrawiam

 

Próbowałeś przez SOS Fronius?

Infolinia Fronius?

Nie próbowałem , dzięki za info

Tymoteusz Wygocki To ty napisz czy pomogli, możesz też opisać w razie co jakie dane są potrzebne aby inni byli przygotowani 😉

Napisałem do SOS na drugi dzień dostałem odpowiedz z wygenerowanym hasłem na dzień który podałem w wiadomości , dokończenie konfiguracji poszło szybko i sprawnie