Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Rejestracja falownika

Page 1 of 4Next

Witam,

Zamontowałem falownik, połączyłem z siecią, stworzyłem konto na solar.web klientowi.

Prawie wszystko jest ok.

Chciałem wygenerować kartę gwarancyjną i założyłem własne konto i tam przeprowadziłem rejestrację urządzenia i wygenerowanie gwarancji.
Gwarancję mam natomiast w moim profilu falownik widnieje jako "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)", natomiast na profilu klienta urządzenie jest jako " Podkamyk p. Jaros (1) - rejestracja niepełna" potrzebuję pomocy,bo ja w swoim profilu nic więcej nie jestem wstanie zrobić a jak próbuje poprzez stronę klienta to wówczas dostaję komunikat że urządzenie zarejestrowane. Czy jest możliwość połączyć to urządzenie z rejestracją???

Dziękuję i pozdrawiam

Roman Szpilka has reacted to this post.
Roman Szpilka

Ja mam identyczny problem....czy kolega jakos sobie z tym poradzil...?

Mam identyczną sytuację. Zna ktoś już może na to jakieś skuteczne lekarstwo?

Także ja mam ten problem. Nie można przypisać falownika do sieci Fronius Solar.web, przez co nie można przedłużyć gwarancji...

Odpowiadam sam sobie i do wiadomości innych. Po dwóch dniach "rejestracja niepełna" znika, zarejestrowany falownik sam się dopisuje do instalacji i wszystko jest OK. Wystarczy poczekać.

Witam

Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.

Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję

Z poważaniem

Andrzej Długosz

503005359

U mnie problem z rejestracją wygląda następująco:

Po montażu, połączyłem falownik z solarweb, przedłużyłem bezpłatnie gwarancje wszystko ładnie,pięknie.. data gwarancji widniała do 05.04.2024 ( chyba tak jeśli dobrze pamiętam, montaż i podłączenie do sieci 04.04.2019 ) lecz wynikły jakieś tam problemy, opisywałem je gdzieś wcześniej na forum i musiałem kolejny raz łączyć datamanagera z siecią i niestety u mnie też pokazuje rejestracje niepełną, nie da się kolejny raz zarejestrować urządzenia ponieważ wyskakuję informacja, że falownik o danym nr seryjnym już jest zarejestrowany..

Próbował ktoś temu radzić z pomocą techniczną lub jakoś inaczej?

 

Dodane pliki:
  • bladrejestr.png

Witam

Próbuję zarejestrować falownik ale w okienku data instalacji nie akceptuje mi daty np w formie 26.11.2019 w jakiej formie to trzeba napisać?

Witam Panów,

 

Problem polega na tym że jedynie właściciel instalacji może przeprowadzić przedłużenie gwarancji. Jeżeli falownik zostanie zarejestrowany przez inną osobę to będzie to stanowić problem ponieważ przez to nikt nie będzie w stanie przedłużyć gwarancji, ponieważ rejestracji dokonała osoba X a właścicielem, który może przedłużyć gwarancję jest osoba Y. W tym momencie najprościej jest napisać maila do nas w celu wyprostowania sytuacji.

Pozdrawiam

TSN

Mirosław Maksymiuk has reacted to this post.
Mirosław Maksymiuk

Bardzo dziękuje za pomoc Panie Mariuszu!

Page 1 of 4Next