Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Rejestracja falownika
Cytat z Karol Miśkiewicz data 1 kwietnia 2019, 14:30Witam,
Zamontowałem falownik, połączyłem z siecią, stworzyłem konto na solar.web klientowi.
Prawie wszystko jest ok.
Chciałem wygenerować kartę gwarancyjną i założyłem własne konto i tam przeprowadziłem rejestrację urządzenia i wygenerowanie gwarancji.
Gwarancję mam natomiast w moim profilu falownik widnieje jako "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)", natomiast na profilu klienta urządzenie jest jako " Podkamyk p. Jaros (1) - rejestracja niepełna" potrzebuję pomocy,bo ja w swoim profilu nic więcej nie jestem wstanie zrobić a jak próbuje poprzez stronę klienta to wówczas dostaję komunikat że urządzenie zarejestrowane. Czy jest możliwość połączyć to urządzenie z rejestracją???Dziękuję i pozdrawiam
Witam,
Zamontowałem falownik, połączyłem z siecią, stworzyłem konto na solar.web klientowi.
Prawie wszystko jest ok.
Chciałem wygenerować kartę gwarancyjną i założyłem własne konto i tam przeprowadziłem rejestrację urządzenia i wygenerowanie gwarancji.
Gwarancję mam natomiast w moim profilu falownik widnieje jako "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)", natomiast na profilu klienta urządzenie jest jako " Podkamyk p. Jaros (1) - rejestracja niepełna" potrzebuję pomocy,bo ja w swoim profilu nic więcej nie jestem wstanie zrobić a jak próbuje poprzez stronę klienta to wówczas dostaję komunikat że urządzenie zarejestrowane. Czy jest możliwość połączyć to urządzenie z rejestracją???
Dziękuję i pozdrawiam
Cytat z Janusz data 13 listopada 2019, 01:31Także ja mam ten problem. Nie można przypisać falownika do sieci Fronius Solar.web, przez co nie można przedłużyć gwarancji...
Także ja mam ten problem. Nie można przypisać falownika do sieci Fronius Solar.web, przez co nie można przedłużyć gwarancji...
Cytat z Marek C data 14 listopada 2019, 09:32Odpowiadam sam sobie i do wiadomości innych. Po dwóch dniach "rejestracja niepełna" znika, zarejestrowany falownik sam się dopisuje do instalacji i wszystko jest OK. Wystarczy poczekać.
Odpowiadam sam sobie i do wiadomości innych. Po dwóch dniach "rejestracja niepełna" znika, zarejestrowany falownik sam się dopisuje do instalacji i wszystko jest OK. Wystarczy poczekać.
Cytat z Andrzej Długosz data 15 listopada 2019, 23:39Witam
Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.
Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję
Z poważaniem
Andrzej Długosz
503005359
Witam
Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.
Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję
Z poważaniem
Andrzej Długosz
503005359
Cytat z Mirosław Maksymiuk data 22 listopada 2019, 22:36U mnie problem z rejestracją wygląda następująco:
Po montażu, połączyłem falownik z solarweb, przedłużyłem bezpłatnie gwarancje wszystko ładnie,pięknie.. data gwarancji widniała do 05.04.2024 ( chyba tak jeśli dobrze pamiętam, montaż i podłączenie do sieci 04.04.2019 ) lecz wynikły jakieś tam problemy, opisywałem je gdzieś wcześniej na forum i musiałem kolejny raz łączyć datamanagera z siecią i niestety u mnie też pokazuje rejestracje niepełną, nie da się kolejny raz zarejestrować urządzenia ponieważ wyskakuję informacja, że falownik o danym nr seryjnym już jest zarejestrowany..
Próbował ktoś temu radzić z pomocą techniczną lub jakoś inaczej?
U mnie problem z rejestracją wygląda następująco:
Po montażu, połączyłem falownik z solarweb, przedłużyłem bezpłatnie gwarancje wszystko ładnie,pięknie.. data gwarancji widniała do 05.04.2024 ( chyba tak jeśli dobrze pamiętam, montaż i podłączenie do sieci 04.04.2019 ) lecz wynikły jakieś tam problemy, opisywałem je gdzieś wcześniej na forum i musiałem kolejny raz łączyć datamanagera z siecią i niestety u mnie też pokazuje rejestracje niepełną, nie da się kolejny raz zarejestrować urządzenia ponieważ wyskakuję informacja, że falownik o danym nr seryjnym już jest zarejestrowany..
Próbował ktoś temu radzić z pomocą techniczną lub jakoś inaczej?
Dodane pliki:
Cytat z Piotr Włodarczyk data 26 listopada 2019, 20:50Witam
Próbuję zarejestrować falownik ale w okienku data instalacji nie akceptuje mi daty np w formie 26.11.2019 w jakiej formie to trzeba napisać?
Witam
Próbuję zarejestrować falownik ale w okienku data instalacji nie akceptuje mi daty np w formie 26.11.2019 w jakiej formie to trzeba napisać?
Cytat z Mariusz Majmurek data 3 grudnia 2019, 17:04Witam Panów,
Problem polega na tym że jedynie właściciel instalacji może przeprowadzić przedłużenie gwarancji. Jeżeli falownik zostanie zarejestrowany przez inną osobę to będzie to stanowić problem ponieważ przez to nikt nie będzie w stanie przedłużyć gwarancji, ponieważ rejestracji dokonała osoba X a właścicielem, który może przedłużyć gwarancję jest osoba Y. W tym momencie najprościej jest napisać maila do nas w celu wyprostowania sytuacji.
Pozdrawiam
TSN
Witam Panów,
Problem polega na tym że jedynie właściciel instalacji może przeprowadzić przedłużenie gwarancji. Jeżeli falownik zostanie zarejestrowany przez inną osobę to będzie to stanowić problem ponieważ przez to nikt nie będzie w stanie przedłużyć gwarancji, ponieważ rejestracji dokonała osoba X a właścicielem, który może przedłużyć gwarancję jest osoba Y. W tym momencie najprościej jest napisać maila do nas w celu wyprostowania sytuacji.
Pozdrawiam
TSN
Cytat z Mirosław Maksymiuk data 10 grudnia 2019, 02:12Bardzo dziękuje za pomoc Panie Mariuszu!
Bardzo dziękuje za pomoc Panie Mariuszu!