Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius
Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
Witam,
Zamontowałem falownik, połączyłem z siecią, stworzyłem konto na solar.web klientowi.
Prawie wszystko jest ok.
Chciałem wygenerować kartę gwarancyjną i założyłem własne konto i tam przeprowadziłem rejestrację urządzenia i wygenerowanie gwarancji.
Gwarancję mam natomiast w moim profilu falownik widnieje jako "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)", natomiast na profilu klienta urządzenie jest jako " Podkamyk p. Jaros (1) - rejestracja niepełna" potrzebuję pomocy,bo ja w swoim profilu nic więcej nie jestem wstanie zrobić a jak próbuje poprzez stronę klienta to wówczas dostaję komunikat że urządzenie zarejestrowane. Czy jest możliwość połączyć to urządzenie z rejestracją???
Dziękuję i pozdrawiam
Witam,
Zamontowałem falownik, połączyłem z siecią, stworzyłem konto na solar.web klientowi.
Prawie wszystko jest ok.
Chciałem wygenerować kartę gwarancyjną i założyłem własne konto i tam przeprowadziłem rejestrację urządzenia i wygenerowanie gwarancji.
Gwarancję mam natomiast w moim profilu falownik widnieje jako "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)", natomiast na profilu klienta urządzenie jest jako " Podkamyk p. Jaros (1) - rejestracja niepełna" potrzebuję pomocy,bo ja w swoim profilu nic więcej nie jestem wstanie zrobić a jak próbuje poprzez stronę klienta to wówczas dostaję komunikat że urządzenie zarejestrowane. Czy jest możliwość połączyć to urządzenie z rejestracją???
Dziękuję i pozdrawiam
Roman Szpilka has reacted to this post.
Cytat z
Dariusz K data 22 października 2019, 17:54
Ja mam identyczny problem....czy kolega jakos sobie z tym poradzil...?
Ja mam identyczny problem....czy kolega jakos sobie z tym poradzil...?
Cytat z
Marek C data 12 listopada 2019, 13:05
Mam identyczną sytuację. Zna ktoś już może na to jakieś skuteczne lekarstwo?
Mam identyczną sytuację. Zna ktoś już może na to jakieś skuteczne lekarstwo?
Cytat z
Janusz data 13 listopada 2019, 01:31
Także ja mam ten problem. Nie można przypisać falownika do sieci Fronius Solar.web, przez co nie można przedłużyć gwarancji...
Także ja mam ten problem. Nie można przypisać falownika do sieci Fronius Solar.web, przez co nie można przedłużyć gwarancji...
Cytat z
Marek C data 14 listopada 2019, 09:32
Odpowiadam sam sobie i do wiadomości innych. Po dwóch dniach "rejestracja niepełna" znika, zarejestrowany falownik sam się dopisuje do instalacji i wszystko jest OK. Wystarczy poczekać.
Odpowiadam sam sobie i do wiadomości innych. Po dwóch dniach "rejestracja niepełna" znika, zarejestrowany falownik sam się dopisuje do instalacji i wszystko jest OK. Wystarczy poczekać.
Witam
Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.
Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję
Z poważaniem
Andrzej Długosz
503005359
Witam
Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.
Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję
Z poważaniem
Andrzej Długosz
503005359
U mnie problem z rejestracją wygląda następująco:
Po montażu, połączyłem falownik z solarweb, przedłużyłem bezpłatnie gwarancje wszystko ładnie,pięknie.. data gwarancji widniała do 05.04.2024 ( chyba tak jeśli dobrze pamiętam, montaż i podłączenie do sieci 04.04.2019 ) lecz wynikły jakieś tam problemy, opisywałem je gdzieś wcześniej na forum i musiałem kolejny raz łączyć datamanagera z siecią i niestety u mnie też pokazuje rejestracje niepełną, nie da się kolejny raz zarejestrować urządzenia ponieważ wyskakuję informacja, że falownik o danym nr seryjnym już jest zarejestrowany..
Próbował ktoś temu radzić z pomocą techniczną lub jakoś inaczej?
U mnie problem z rejestracją wygląda następująco:
Po montażu, połączyłem falownik z solarweb, przedłużyłem bezpłatnie gwarancje wszystko ładnie,pięknie.. data gwarancji widniała do 05.04.2024 ( chyba tak jeśli dobrze pamiętam, montaż i podłączenie do sieci 04.04.2019 ) lecz wynikły jakieś tam problemy, opisywałem je gdzieś wcześniej na forum i musiałem kolejny raz łączyć datamanagera z siecią i niestety u mnie też pokazuje rejestracje niepełną, nie da się kolejny raz zarejestrować urządzenia ponieważ wyskakuję informacja, że falownik o danym nr seryjnym już jest zarejestrowany..
Próbował ktoś temu radzić z pomocą techniczną lub jakoś inaczej?
Dodane pliki:Witam
Próbuję zarejestrować falownik ale w okienku data instalacji nie akceptuje mi daty np w formie 26.11.2019 w jakiej formie to trzeba napisać?
Witam
Próbuję zarejestrować falownik ale w okienku data instalacji nie akceptuje mi daty np w formie 26.11.2019 w jakiej formie to trzeba napisać?
Witam Panów,
Problem polega na tym że jedynie właściciel instalacji może przeprowadzić przedłużenie gwarancji. Jeżeli falownik zostanie zarejestrowany przez inną osobę to będzie to stanowić problem ponieważ przez to nikt nie będzie w stanie przedłużyć gwarancji, ponieważ rejestracji dokonała osoba X a właścicielem, który może przedłużyć gwarancję jest osoba Y. W tym momencie najprościej jest napisać maila do nas w celu wyprostowania sytuacji.
Pozdrawiam
TSN
Witam Panów,
Problem polega na tym że jedynie właściciel instalacji może przeprowadzić przedłużenie gwarancji. Jeżeli falownik zostanie zarejestrowany przez inną osobę to będzie to stanowić problem ponieważ przez to nikt nie będzie w stanie przedłużyć gwarancji, ponieważ rejestracji dokonała osoba X a właścicielem, który może przedłużyć gwarancję jest osoba Y. W tym momencie najprościej jest napisać maila do nas w celu wyprostowania sytuacji.
Pozdrawiam
TSN
Mirosław Maksymiuk has reacted to this post.
Bardzo dziękuje za pomoc Panie Mariuszu!
Bardzo dziękuje za pomoc Panie Mariuszu!