Szukaj

Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius


Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
PreviousPage 2 of 4Next

Witam. Mam ten sam problem: Rejestracja niepełna. Produkt jest już zarejestrowany. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

A ja mam ciekawostkę jak w załączniku. To samo jak chcę uruchomić usługę PREMIUM

Dodane pliki:
  • fronius.jpg

Na jakim systemie/przeglądarce to konfigurujesz? Wygląda jak by nie rozpoznawał czcionki, może nie masz takowej w swoim systemie/przeglądarce.

Kwestia teraz jakiej czcionki używa firma fronius na swoich stronach, może tu tkwi problem, raz na jakiś czas ktoś pisze o problemie z konfiguracją/rejestracją falownika.

też podejrzewam czcionkę ale znam się trochę na www i przeglądarka powinna sobie zaciągnąć tęże z serwera fronius (jeśli u nich byłaby odpowiednia konfiguracja). Jeśli wejdę gdziekolwiek indziej w sklep to już jest ok.

Nie zmienia to faktu, że mam falownik zarejestrowany a "wybór gwarancji niepełny 1/1".  Premium też uruchomić nie mogę.

Biorąc pod uwagę, że jestem zarówno instalatorem jak i użytkownikiem tego zestawu to raczej nie powinno być problemu, na który wskazywał tutejszy moderator

Wysłałem wiadomość z formularza, wysłałem na support@...

Próbowałem nawet pod inną przeglądarką i dalej krzaki w sklepie...

 

Jak mam polecać Froniusa klientom jak jest taki bałagan? kwestia gwarancji to podstawa.

A na innym urządzeniu też to się dzieje?

Tak...

Dodane pliki:
  • Screenshot_20200512-235514_Samsung-Internet.jpg

Puki co jesteś jedyny który podzielił się takową sytuacją więc słabo tak wyrokować o całej firmie... Co najwyżej można przyczepić się do chęci pomocy/czasu na reakcję ze strony serwisu no chyba że już jakiś czas temu do nich napisałeś/dzwoniłeś a oni milczą no to już słabo o nich świadczy, a post na forum to nie jest główny kanał zgłoszeń awarii/problemów serwisowi Fronius, chociaż mógłby ktoś być i przeglądać forum i próbować pomóc...

Ja obstawiam że problem jest u ciebie, jakieś dziwne ustawienie, może podczas konfiguracji falownika coś źle kliknąłeś, jakieś dziwne ustawienie na urządzeniach - nie wiem strzelam, może trzeba przywrócić falownik do stanu fabrycznego i ponownie go skonfigurować... na odległość ciężko pomóc bez dostępu do urządzeń, nawet zdalnego i dać diagnozę... nikt nie jest nieomylny i nie ma ludzi niepopełniających błędów...

Próbuj dzwonić, pisać na serwis pewnie pomogą... akurat na przedłużenie tej darmowej rozszerzonej gwarancji (5/7 lat)  masz czas do końca obecnej normalnej gwarancji (chyba dwa lata), przynajmniej tak napisane jest na stronach firmy. Jak by nie było warto długo z tym nie zwlekać, gdyż można po prostu o tym zapomnieć a wtedy przepadnie...

Cytat z Michał Biazik data 11 maja 2020, 20:39

Wysłałem wiadomość z formularza, wysłałem na support@...

Jest to mój pierwszy falowniki Froniusa. I rozumiem że mogą być problemy.

Nie sądzę żeby ustawienia samego falownika miały jakikolwiek wpływ.

Solarweb działa

Witam,

mam problem z rejestracja produktu.

Jako właściciel instalacji sam zamontowałem i uruchomiłem falownik, stworzyłem konto na solarweb.

Przy próbie rejestracji wymagane jest wybranie instalatora.

Co w takim przypadku?

Proszę o pomoc.

PreviousPage 2 of 4Next