Cytat z
kar llo data 13 maja 2020, 09:50
Puki co jesteś jedyny który podzielił się takową sytuacją więc słabo tak wyrokować o całej firmie... Co najwyżej można przyczepić się do chęci pomocy/czasu na reakcję ze strony serwisu no chyba że już jakiś czas temu do nich napisałeś/dzwoniłeś a oni milczą no to już słabo o nich świadczy, a post na forum to nie jest główny kanał zgłoszeń awarii/problemów serwisowi Fronius, chociaż mógłby ktoś być i przeglądać forum i próbować pomóc...
Ja obstawiam że problem jest u ciebie, jakieś dziwne ustawienie, może podczas konfiguracji falownika coś źle kliknąłeś, jakieś dziwne ustawienie na urządzeniach - nie wiem strzelam, może trzeba przywrócić falownik do stanu fabrycznego i ponownie go skonfigurować... na odległość ciężko pomóc bez dostępu do urządzeń, nawet zdalnego i dać diagnozę... nikt nie jest nieomylny i nie ma ludzi niepopełniających błędów...
Próbuj dzwonić, pisać na serwis pewnie pomogą... akurat na przedłużenie tej darmowej rozszerzonej gwarancji (5/7 lat) masz czas do końca obecnej normalnej gwarancji (chyba dwa lata), przynajmniej tak napisane jest na stronach firmy. Jak by nie było warto długo z tym nie zwlekać, gdyż można po prostu o tym zapomnieć a wtedy przepadnie...
Puki co jesteś jedyny który podzielił się takową sytuacją więc słabo tak wyrokować o całej firmie... Co najwyżej można przyczepić się do chęci pomocy/czasu na reakcję ze strony serwisu no chyba że już jakiś czas temu do nich napisałeś/dzwoniłeś a oni milczą no to już słabo o nich świadczy, a post na forum to nie jest główny kanał zgłoszeń awarii/problemów serwisowi Fronius, chociaż mógłby ktoś być i przeglądać forum i próbować pomóc...
Ja obstawiam że problem jest u ciebie, jakieś dziwne ustawienie, może podczas konfiguracji falownika coś źle kliknąłeś, jakieś dziwne ustawienie na urządzeniach - nie wiem strzelam, może trzeba przywrócić falownik do stanu fabrycznego i ponownie go skonfigurować... na odległość ciężko pomóc bez dostępu do urządzeń, nawet zdalnego i dać diagnozę... nikt nie jest nieomylny i nie ma ludzi niepopełniających błędów...
Próbuj dzwonić, pisać na serwis pewnie pomogą... akurat na przedłużenie tej darmowej rozszerzonej gwarancji (5/7 lat) masz czas do końca obecnej normalnej gwarancji (chyba dwa lata), przynajmniej tak napisane jest na stronach firmy. Jak by nie było warto długo z tym nie zwlekać, gdyż można po prostu o tym zapomnieć a wtedy przepadnie...