Szukaj

Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius


Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
PreviousPage 3 of 4Next

Jakoś kojarzy mi się że tam jest opcja dodaj instalatora czy jakoś tak... ale czy dokładnie tam to ręki sobie nie dam uciąć 😉

 

Witam,

tak jest taka opcja, ale czy to nie dotyczy tylko firm lub partnerów Fronius.

Czy ja mogę dopisać tam swoje dane?

Może się ktoś wypowie z Fronius ale tutaj chyba nie robią problemu z dopisaniem się do bazy jak instalator.

Szanowny Panie Sławomirze,

Tak może Pan wprowadzić swoje dane.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Od jakiegoś czasu mam dwa falowniki których rejestracja zrobiła się niepełna.

Co może być tego problemem?

Niepełna czyli na solarweb pokazuje że falownik jest niezarejestrowany czy zniknęło przedłużenie gwarancji do 5/7lat?

Oba falowniki były zarejestrowane.

Najpierw status rejestracji jednego się zmienił a teraz drugiego:

 

Dodane pliki:
  • Fronius-rejestracja-niepelna.png

Po części mogę sobie sam odpowiedzieć na zadane pytanie.

Wydaje mi się iż zmiana ID falownika na potrzeby uruchomienia modbus po rs485 jest tu winowajcą.

Przywróciłem ID na jednym z falowników i ponownie jest zarejestrowany.

Ja zrobiłem niestety błąd i zrobiłem cały proces w złej kolejności:
- zarejestrowałem się na solarweb
- dodałem ręcznie urządzenie, nr seryjny, instalatora, datę itd.
- zakupiłem darmowe przedłużenie gwarancji
- zacząłem konfiguracje WLAN przez kreator
- nie mogłem dodać falownika (pusty ekran)
- preklikałem konfigurację i teraz na solarweb mamy 2 urządzenia
1) jedno zarejestrowane z nr seryjnym itp. ale opisane jako Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)
2) urządzenie dodane przez kreator WLAN, niezarejestrowane. Przy próbie dodania nr seryjnego mam informację, że taki nr jest już zarejestrowany.
Co mam zrobić? 🙁 Nie mam danych bo nie można wybrać falownika.

Cytat z Andrzej Długosz data 15 listopada 2019, 23:39

Witam

Prawdopodobnie rejestracja konta, falownika i gwarancji jest rejestrowana jednocześnie i system się gubi.

Należy najpierw założyć tylko konta na SolarWeb następnie falownik skonfigurować do komunikacji z siecią domową a następnie przypisać falownik do konta SolarWeb i dopiero rozpocząć rejestrować gwarancję

Z poważaniem

Andrzej Długosz

503005359

Co może zrobić osoba, która nie zachowała tej kolejności i ma jeden zarejestrowany na solarweb, ale nie wpięty do systemu "Urządzenia nieprzypisane do instalacji Fronius Solar.web (1)". Jak to teraz ze sobą spiąć? Przypisać?

PreviousPage 3 of 4Next