Szukaj

Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius


Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
PreviousPage 4 of 4

proponuje kontakt z infolinią fronius, zrobią porządek 🙂

Dzień dobry,
w konwersacji znalazłem pytania o problem, jaki mam, ale niestety odpowiedzi niekoniecznie, więc ponawiam pytanie:
mam zarejestrowany produkt, ale rejestracja widnieje jako niepełna; nie mogę zaktualizować o datę i instalatora - pojawia się komunikat "produkt jest już zarejestrowany" (zał.).
W jaki sposób mogę zaktualizować te dane?
Pozdrawiam

Dodane pliki:
  • solarweb.jpg

Cytat z Michał Szopiński data 24 kwietnia 2023, 15:22

Kwestia do czego odnosi się to określenie wedle twojej instalacji/falownika: niepełna?  Tyczy się to też możliwości wybrania dodatkowej rozszerzonej gwarancji, może to.

W razie co możesz też wysłać zapytanie opisując dokładnie problem na: pv-support-poland@fronius.com

Ten komunikat oznacza, że ktoś już powiązał falownik z jakimś kontem.

Cytat z kar llo data 24 kwietnia 2023, 17:03

Cytat z Michał Szopiński data 24 kwietnia 2023, 15:22

Kwestia do czego odnosi się to określenie wedle twojej instalacji/falownika: niepełna?  Tyczy się to też możliwości wybrania dodatkowej rozszerzonej gwarancji, może to.

W razie co możesz też wysłać zapytanie opisując dokładnie problem na: pv-support-poland@fronius.com

Dziękuję, będę próbował.

PreviousPage 4 of 4