Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

reset hasła w Datamanager

PreviousPage 3 of 3

Wykonałem pierwszą konfigurację, przez tel.
Na tyle daleko, że jest ustawione hasło, z którym mam problem.
Niestety ustawiłem falownik na ruter, który jest poza zasięgiem.
W tej sytuacji nie mogę zarejestrować instalacji, bo dataloger jest poza zasięgiem.

Instalacja nie zarejestrowana, brak hasła, poza dostępem do netu.... co dalej z tym fantem?

Czy ktoś pomoże?

Cytat z Maciej Królczyński data 19 lipca 2020, 23:20

Wykonałem pierwszą konfigurację, przez tel.
Na tyle daleko, że jest ustawione hasło, z którym mam problem.
Niestety ustawiłem falownik na ruter, który jest poza zasięgiem.
W tej sytuacji nie mogę zarejestrować instalacji, bo dataloger jest poza zasięgiem.

Instalacja nie zarejestrowana, brak hasła, poza dostępem do netu.... co dalej z tym fantem?

Do którego momentu doszedłeś podczas pierwszej konfiguracji? Z którym hasłem masz problem?

A znasz nazwę sieci w ruterze i hasło tej sieci? Jak tak to jak masz smartfona to pewnie możesz w nim udostępniać wifi i tam ustaw identyczne jak w ruterze; takie jak wprowadziłeś do falownika. Resztę konfiguracji możesz przeprowadzić najlepiej na innym urządzeniu, udostępniasz wifi w telefonie a konfigurujesz np: na laptopie tak aby oba urządzenia były w zasięgu wifi z telefonu.

zakończyłem ale robiłem to pod koniec dnia, nie wiem czy to zmęczenie czy zanikające napięcie coś poszło nie tak ale zakończyłem całą konfigurację ale hasła mi nie pasują. Teraz jak próbuję zmienić sieć dla falownika przez apkę nie mogę się autoryzować.

 

Dzień dobry,

chciałem zresetować hasło w falowniku, który odkupiłem.
- poprzedni właściciel zapomniał hasła;
- ID Datamanager nie jest jeszcze wpięty w moje konto Solar.web
- jestem w jednym z ostatnich kroków kreatora łączenia z siecią WiFi.

umówiłem się z poprzednim właścicielem, że prześle mi z maila hasło jednodniowe wygenerowane przez system.
niestety za każdym razem wyskakuje chmurka "wypełnij to pole" mimo, iż podałem komplet danych poprzedniego właściciela
(to samo na 3 różnych przeglądarkach.)

co robić?

Dodane pliki:
  • prtscrn.png

Powyższy system zgłoszenia co próbujecie robić coś się posypał więc tutaj prawidłowo powinniście przeprowadzić kontakt z instalatorem a on zrobić zgłoszenie przez SOSFronius, chyba że sami tak zrobicie, no ale w razie co to można jeszcze napisać email na: pv-support-poland@fronius.com   w ostateczności dzwonić na infolinię / suport Fronius.

Krzysztof Graca has reacted to this post.
Krzysztof Graca

Zgłoszenie na pv-support-poland@fronius.com zadziałało. Otrzymałem hasło jednodniowe wraz z instrukcją.

Zgodnie z jej opisem, login zmienił się na [today] po czym użyłem podanego ciągu znaków w haśle.

Cierpliwie czekam, ale od godziny system ciągle coś "mieli" i niestety nie przeszedłem jeszcze do momentu, w którym będę mógł ustawić nowe hasło. Co może być przeszkodą?

Dodane pliki:
  • Zrzut-ekranu-2022-05-31-o-18.02.14.png

Możliwe że kwestia przeglądarki, możesz spróbować innej ze zmianą języka na angielski; spróbować na innym urządzeniu. W razie co to spróbuj tego sposobu z ostatniego postu: LINK

Jak nie to SOSFronius

PreviousPage 3 of 3