Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Solarweb pokazuje produkcje pradu nawet w nocy ! Data logger generuje falszywe bledy .

Dzien Dobry

Jedna z moich instalacji nagle zaczela pokazywac produkcje nawet w nocy!

Datalogger genereuje falszywe bledy ,

Prosze o pomoc jak to naprawic lub ,

jak pozyskac  numer klienta firmy /

Dziekuje Serdecznie .

Zdjecia w zalaczniku

Dodane pliki:
  • night-fronius.jpg
  • datalog.jpg

Ciekawa sytuacja, pierwsze skojarzenie: data/godzina w falowniku są dobrze ustawione? Tak jak by dzisiejszy dzień już się skończył u ciebie... Nie można też wykluczyć błędu systemu...

Cytat z kamil kisinski data 11 listopada 2020, 10:17

jak pozyskac  numer klienta firmy /

Zajrzyj do tego tematu... LINK

kamil kisinski has reacted to this post.
kamil kisinski

Data i czas sa dobre , urzadzenie w nocy  jest w stanie uspienia gdzie nie jest podlaczone do sieci , Wyglada na jakis problem na systemie froniusweb. Bo defakto karta sieciowa wtedy jest wylaczona .

 

Czy w tej instalacji jest licznik zużycia energii podłączony do falownika??

Nie nie ma licznika ; Ciekawe ze po wylaczeniu calkowitym z zasilania strona pokazuje produkcje na wykresie ale bez wskazania mocy chwilowej a wykres i produkcja juz jest wykazana na caly dzien , wyglada to jak blad na stronie fronius i jakies dane sie wpisuja ; Robilem juz upgrade softu ale nic nie pomaga ,

 

Dziekuje

Szanowny Panie Kamilu,

Instalacja jest offline co niestety utrudnia weryfikację aktualnej daty i godziny, aczkolwiek ma Pan produkcję na dzień 15.11.2020 zapisaną w solar.web co oznacza, że data jest błędna. To dlatego dane rejestrowane są w niepoprawny sposób.

Proszę o ustawienie poprawnej daty oraz o przywrócenie połącznie z platformą solarweb.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz