Cytat z
kar llo data 5 maja 2022, 17:29
Ewidentnie coś się sypnęło w nocy między 22 a 23 kwietnia. Wszystkie odnotowywane parametry tak jak by od wybudzenia się falownika łapały jakis stan i tak wisiały do jakiegoś momentu który to odblokowuje. Może włączali/wyłączali sieć energetyczną w twoim rejonie i podczas takich restartów posypało się oprogramowanie i teraz tak to się objawia... gdybanie...
A sprawdzałeś co się dzieje w tych godzinach (od 4:30 do tej 7.. coś) z falownikiem, co pokazuje się na wyświetlaczu czy analogicznie błędnie to samo czy może jednak normalnie. To bym sprawdził.
Ja bym sprawdził jeszcze jak wykresy będą wyglądać w aplikacji Fronius Solar Access, tylko kwestia że potrzebne chyba będą uprawnienia instalatora.
W razie co można jeszcze restart dalaloggera lub spróbować przywrócić ustawienia fabryczne ale tutaj znowu potrzeba wejść na ip falownika w przeglądarce i zalogować się z uprawnieniami konta admin lub serwice (na dole zakładki: informacje systemowe).
Jak nie znasz hasła do konta admin to pozostaje kontakt z instalatorem aby on zareagował.
Można tez spróbować aktualizacji oprogramowania falownika i datamenagera.
Jak powyższe zawiedzie to kontakt z serwisem Fronius.
Ewidentnie coś się sypnęło w nocy między 22 a 23 kwietnia. Wszystkie odnotowywane parametry tak jak by od wybudzenia się falownika łapały jakis stan i tak wisiały do jakiegoś momentu który to odblokowuje. Może włączali/wyłączali sieć energetyczną w twoim rejonie i podczas takich restartów posypało się oprogramowanie i teraz tak to się objawia... gdybanie...
A sprawdzałeś co się dzieje w tych godzinach (od 4:30 do tej 7.. coś) z falownikiem, co pokazuje się na wyświetlaczu czy analogicznie błędnie to samo czy może jednak normalnie. To bym sprawdził.
Ja bym sprawdził jeszcze jak wykresy będą wyglądać w aplikacji Fronius Solar Access, tylko kwestia że potrzebne chyba będą uprawnienia instalatora.
W razie co można jeszcze restart dalaloggera lub spróbować przywrócić ustawienia fabryczne ale tutaj znowu potrzeba wejść na ip falownika w przeglądarce i zalogować się z uprawnieniami konta admin lub serwice (na dole zakładki: informacje systemowe).
Jak nie znasz hasła do konta admin to pozostaje kontakt z instalatorem aby on zareagował.
Można tez spróbować aktualizacji oprogramowania falownika i datamenagera.
Jak powyższe zawiedzie to kontakt z serwisem Fronius.