Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zerowanie licznika

Czy da się wyzerowac licznik wyprodukowanej energii w falowniku i solarweb?  Chciałbym po wymianie licznika na dwukierunkowy mieć "czysty falownik" czyli bez energii wyprodukowanej podczas testów.

Witam serdecznie,

niestety nie ma możliwości wyzerowania licznika energii w falowniku.
Licznik w falowniku można porównać do licznika przebiegu całkowitego w samochodzie - stanowi o całkowitym czasie pracy urządzenia, dlatego też taka opcja nie jest zaimplementowana.

W SolarWeb również nie ma możliwości wyzerowania pracy instalacji - jedyną opcją jest założenie nowej instalacji i przypisanie do niej ID DataManagera.

Pozdrawiam

Zespół Fronius

Witam

I dokładnie o to mi chodziło, dla mnie w zupełności wystarczy przypisanie nowej instalacji.

Myślałem że będą w niej widoczne dane wstecz a jak rozumiem nie.

Dzięki za pomoc.

Witam

Na forum jeden z przedstawicieli Froniusa napisał że jest taka możliwość.
Konieczne jest wysłanie falownika do serwisu w Austrii.
Koszt usługi 90 euro + 20 euro transport plus VAT.

Pozdrawiam