Nasze nowe webinarium "#27 Proces budowy instalacji komercyjnej „Mikroinstalacja a mała instalacja PV - różnice podobieństwa, dokumentacja”" zacznie się za
.
Zarejestruj się!

Poszukujemy pracowników!

Poszukujemy pracowników!

Poszukujemy osoby do pracy w naszym Dziale Wsparcia Technicznego.

Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu Działem Serwisu, szukasz stabilnej i jednocześnie ciekawej pracy w najszybciej rozwijającej się branży w Polsce – ta oferta jest dla Ciebie!

Zadania i obowiązki

  • Zarządzanie zespołem pracowników Wsparcia Technicznego.
  • Koordynacja prac zespołu w różnych usługach wsparcia (szkolenia dla klientów, webinaria, artykuły techniczne, forum).
  • Koordynowanie i dokumentowanie regularnych spotkań z zespołem.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla krajowej bazy klientów.
  • Dokumentacja przypadków pomocy technicznej z klientami zgodnie ze standardami firmy.
  • Współpraca w zakresie ciągłego doskonalenia produktów, procesów i narzędzi.
  • Proaktywna współpraca w osiąganiu zdefiniowanych celów wsparcia i ciągłej poprawie jakości wsparcia krajowego.

Wymagania

  • Miejsce pracy: Gliwice.
  • Doświadczenie w prowadzeniu serwisu lub działu wsparcia technicznego.
  • Umiejętności kierowania zespołem.
  • Ukończone studia wyższe o profilu elektrotechnicznym, elektronicznym, zarządzanie energią lub odnawialne źródła energii.
  • Certyfikat kwalifikacji “E” / “D” grupy 1.
  • Dobry język angielski.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Możliwość samorozwoju i odkrywania nowych technologii.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego.

Aplikacja

Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji on-line:


Ogłoszenie do pobrania w wersji PDF:

Chcesz więcej?

Wszystkie oferty pracy w firmie Fronius: https://www.fronius.com/pl-pl/poland/kariera

Brak możliwości komentowania.
%d bloggers like this: