Poszukujemy osoby do pracy w naszym Dziale Wsparcia Technicznego.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu Działem Serwisu, szukasz stabilnej i jednocześnie ciekawej pracy w najszybciej rozwijającej się branży w Polsce – ta oferta jest dla Ciebie!
Zadania i obowiązki
- Zarządzanie zespołem pracowników Wsparcia Technicznego.
- Koordynacja prac zespołu w różnych usługach wsparcia (szkolenia dla klientów, webinaria, artykuły techniczne, forum).
- Koordynowanie i dokumentowanie regularnych spotkań z zespołem.
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla krajowej bazy klientów.
- Dokumentacja przypadków pomocy technicznej z klientami zgodnie ze standardami firmy.
- Współpraca w zakresie ciągłego doskonalenia produktów, procesów i narzędzi.
- Proaktywna współpraca w osiąganiu zdefiniowanych celów wsparcia i ciągłej poprawie jakości wsparcia krajowego.
Wymagania
- Miejsce pracy: Gliwice.
- Doświadczenie w prowadzeniu serwisu lub działu wsparcia technicznego.
- Umiejętności kierowania zespołem.
- Ukończone studia wyższe o profilu elektrotechnicznym, elektronicznym, zarządzanie energią lub odnawialne źródła energii.
- Certyfikat kwalifikacji “E” / “D” grupy 1.
- Dobry język angielski.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Możliwość samorozwoju i odkrywania nowych technologii.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego.
Aplikacja
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji on-line:
Ogłoszenie do pobrania w wersji PDF:
Chcesz więcej?
Wszystkie oferty pracy w firmie Fronius: https://www.fronius.com/pl-pl/poland/kariera