SOS – wsparcie techniczne online 24h/d

SOS – wsparcie techniczne online 24h/d

Co to jest SOS?

Przedstawiamy Państwu wyjątkowe narzędzie – Fronius SOS – niezwykle pomocne w rozwiązywaniu problemów na miejscu instalacji PV: począwszy od analizy kodów statusu odczytanych z wyświetlacza falownika, aż po zgłoszenie sprawy serwisowej wraz z żądaniem wymiany/naprawy urządzenia. Narzędzie to, dedykowane dla Partnerów FSP i instalatorów, znakomicie ułatwia i przyśpiesza dokonanie prawidłowej diagnozy usterki i ewentualne zgłoszenia awarii falownika.

Co jest potrzebne, aby zacząć?

WAŻNE: przed korzystaniem z narzędzia zapraszamy do obejrzenia Webinarium!!!

W pierwszej kolejności prosimy się zarejestrować https://tws.fronius.com/osa/#/registration.

Do poprawnej rejestracji konieczny jest numer Klienta w systemie Fronius Polska. Jeśli nie pamiętają Państwo swojego numeru, prosimy o kontakt.

Jak skorzystać?

Z narzędzia SOS można korzystać zarówno na komputerze, jak i na urządzeniu mobilnym pod następującym adresem:

https://sos.fronius.com

Do pobrania