Oprogramowanie TeamViewer umożliwia zdalną kontrolę ekranu komputera, na którym jest zainstalowany. Jakkolwiek strasznie to brzmi, dzięki tej aplikacji pracownicy Wsparcia Technicznego firmy Fronius mogą dokonać zdalnej diagnozy problemów związanych np. z komunikacją czy ustawieniami Datamanagera.
Aby zestawić zdalną sesję przez TeamViewer niezbędne będzie:
- obecność osoby przed komputerem posiadającym połączenie z siecią lokalną – tą samą co falownik (aby móc się zalogować do Datamanagera)
- zainstalowany na tym komputerze program TeamViewer; Link do pobrania: https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe
- zainstalowany program Fronius Datalogger Finder; Link do pobrania: http://www3.fronius.com/cps/rde/xbcr/SID-986E1CBD-227C56F9/fronius_poland/SE_SW_Fronius_Datalogger_Finder_MULTI_403389_snapshot.zip
Szczegółowa instrukcja poniżej:
2 komentarze
Marek Dziwoki
28 kwietnia 2023 at 09:16Falownik Fronius Sumo 7.0-3-M
Działa dwa sezony (od 2021)
W tym roku mam dostęp do wifi.
Chcę uruchomić program/aplikacje umożliwiającą podgląd pracy falownika.
Mam problem z uruchomieniem programu instalacyjnego. Po połączeniu wifi komputera z falownikiem strona zatrzymuje się na wprowadzaniu danych i tak pozostaje. Dane się nie wczytują i nie można dalej prowadzić instalacji.
CO można z tym zrobić?
Jacek Gneza
5 września 2023 at 12:08Panie Marku,
Proszę o przesłanie zrzutu ekranu z tym problemem na pv-support-poland@fronius.com.
Chętnie zajmiemy się tym problemem.
Pozdrawiam.