Solar Energy Blog
0
Serwisowanie

Zdalna pomoc przez TeamViewer

Oprogramowanie TeamViewer umożliwia zdalną kontrolę ekranu komputera, na którym jest zainstalowany. Jakkolwiek strasznie to brzmi, dzięki tej aplikacji pracownicy Wsparcia Technicznego firmy Fronius mogą dokonać zdalnej diagnozy problemów związanych np. z komunikacją czy ustawieniami Datamanagera.

Aby zestawić zdalną sesję przez TeamViewer niezbędne będzie:

  1. obecność osoby przed komputerem posiadającym połączenie z siecią lokalną – tą samą co falownik (aby móc się zalogować do Datamanagera)
  2. zainstalowany na tym komputerze program TeamViewer; Link do pobrania: https://download.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe
  3. zainstalowany program Fronius Datalogger Finder; Link do pobrania: http://www3.fronius.com/cps/rde/xbcr/SID-986E1CBD-227C56F9/fronius_poland/SE_SW_Fronius_Datalogger_Finder_MULTI_403389_snapshot.zip

Szczegółowa instrukcja poniżej:
Zdalna pomoc przez TeamViewer - Forum Instalatorów Falowników Fronius
Zdalna pomoc przez TeamViewer - Forum Instalatorów Falowników Fronius

Może Ci się też spodobać

2 komentarze

  • Odpowiedź
    Marek Dziwoki
    28 kwietnia 2023 at 09:16

    Falownik Fronius Sumo 7.0-3-M
    Działa dwa sezony (od 2021)
    W tym roku mam dostęp do wifi.
    Chcę uruchomić program/aplikacje umożliwiającą podgląd pracy falownika.
    Mam problem z uruchomieniem programu instalacyjnego. Po połączeniu wifi komputera z falownikiem strona zatrzymuje się na wprowadzaniu danych i tak pozostaje. Dane się nie wczytują i nie można dalej prowadzić instalacji.
    CO można z tym zrobić?

  • Jacek Gneza
    Odpowiedź
    Jacek Gneza
    5 września 2023 at 12:08

    Panie Marku,
    Proszę o przesłanie zrzutu ekranu z tym problemem na pv-support-poland@fronius.com.
    Chętnie zajmiemy się tym problemem.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.