Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Bardzo dziwny problem po aktualizacji Firmaware fronius symo 8kw

Witam wszystkich kolegów. Mam bardzo dziwny problem po aktualizacji falownika przez instalatora. Aktualizacja odbyła się około miesiąc temu. Po aktualizacji nie mam informacji do historii produkcji. Tylko tyle co widzę to produkcja na bieżąco. Zaktualizowałem Solar.web do najwyższej  wersji i nie pomogło. Wszędzie data i godzina prawidłowo ustawione. Myślałem ze problem tkwi przez słabe połączenie wifi i zmieniłem podpięcie przez kabel Lan.  Nie pomogło. Pomyślałem że może aktualizacja nie powiodła się i ściągnąłem najnowszy firmware fro33500.upd i próbowałem go wgrać przez USB na 3 rożnych pendrive. Niestety się nie udało. Za każdym razem jak chce zaktualizować przez usb to pisze czekaj.... i nic się nie dzieje:( Pomyślałem że może by mu wgrać niższą wersje i sytuacja się poprawi ale, nie ma nigdzie plików dostępnych. Miał by ktoś może plik ze softem wcześniejszy od fro33500.upd? Był bym bardzo wdzięczny. Jak by ktoś miał jakieś sugestie to bardzo proszę o opinie z Waszej strony. Pozdrawiam

Cytat z Michał Wiśniowski l data 4 sierpnia 2023, 23:19

Sprawdź przez przeglądarkę na solarweb zakładkę: ustawienia/komponenty, może tam ktoś kliknął: ukryj urządzenie/widoczność przy pozycji falownik.

Witam, jak rozwiązałeś temat? Mam taki sam problem.

 

Szanowni Państwo,

 

Najszybszym sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym wsparciem.  Proszę o podanie ID DM lub nr seryjnego falownika i postaramy się rozwiązać problem.

 

Pozdrawiam

Mariusz Majmurek

TSN

Witam, podaje nr seryjny:32413855

Cytat z Agata Drożdżyński data 19 września 2023, 12:07

Witam, podaje nr seryjny:32413855

 

Cytat z Mariusz Majmurek data 19 września 2023, 10:34

Najszybszym sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym wsparciem.  Proszę o podanie ID DM lub nr seryjnego falownika i postaramy się rozwiązać problem.

Tutaj podawanie tego numeru nie przyśpieszy, najlepiej przez email

pv-support-poland@fronius.com