Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Błąd przy próbie logowania na Solar Web

Witam

Nigdzie na forum nie znalazłem podobnego tematu więc opiszę w czym tkwi mój problem... może ktoś z Was doradzi lub pomoże:

W celu chęci poprawienia podanych omyłkowo błędnych danych podczas rejestracji konta finalnie usunąłem konto. Aby zarejestrować raz jeszcze - poprawnie.

Niestety przy próbie rejestracji pojawia się info, że podany e-mail już istnieje a przy próbie logowania pojawia się błąd jak poniżej:

Wystąpił błąd.

If you continue to receive this error message, please contact our support team at support@fronius.com


Timestamp: 2023-02-06T19:55:44.8821584+00:00
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/109.0.0.0 Safari/537.36
Path: /Account/ExternalLoginCallback?ReturnUrl=%2F
User:
Pomóżcie. Na support pisałem. Cisza.

Kwestia kiedy pisałeś...

support@fronius.com adres jest ogólnym adresem.

Możliwe że szybciej odpowiedzą pod adresem: pv-support-poland@fronius.com

Szanowny Panie Piotrze,

 

Jeżeli chodzi o Pana konto mailowe ps*****01@wp.pl to zostało usunięte z platformy Solar.web w dniu 04/02/2023 o godzinie 15:39. Jeżeli mamy je przywrócić proszę o kontakt.

Powyższą wiadomość prześlę też do Pana za pośrednictwem naszego maila (pv-support-poland@fronius.com)

 

Pozdrawiam

Mariusz Majmurek

TSN