Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Brak internetu

Witam mam problem z połączeniem falownika fronius symo 8 z internetem podczas konfguracji najpierw mieliło długo stronę potem niby zakończyło ale wyskoczył komunikat jak na pierwszym zdjęciu. Potem wpisując adres 192.168.250.181 wyskoczyło menu jak na pozostałych zdjęciach i gdy próbowałem połączyć się z siecią to wyskaczyl komunikat jak na kolejnym zdjęciu. Jak to połączyć poprawnie z internetem??? Zastosowałem wzmacniacz sygnału Wi-Fi gdyż zasięg był słaby teraz jest doskonaly

Dodane pliki:
  • IMG_20221111_122745.jpg
  • Screenshot_2022-11-11-14-22-29-637_com.android.chrome.jpg
  • Screenshot_2022-11-11-14-22-29-637_com.android.chrome.jpg

Szanowny Panie,

błąd: 01-0012 zgodnie z opisem oznacza, że Datamanager został już przypisany do instalacji w solarweb.

Jeżeli nie ma Pan dostępu do monitoringu w solarweb.com to proszę o kontakt z działem Wsparcia Technicznego.

+48 32 621 0797 lub email: pv-support-poland@ fronius.com.

Proszę o przesłanie (przygotowanie) numeru ID Datamaangera 240.********

 

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Witam, też mam taki problem. Dwa dni temu wysłałem informację na pv-support-poland@ fronius.com i .... nic.

Przerwa świąteczna?

Pozdrawiam

Andrzej Wojciechowski

j.w.

 

Trafiłeś na okres między świętami a nowym rokiem więc wszystko możliwe...

W razie co możesz ponowić wiadomość na ten adres email...

Jeśli falownik ma być docelowo podpięty przez jakiś repeter/wzmacniacz etc... to na początku warto przeprowadzić konfigurację udostępniając internet z telefonu, (konfigurację przeprowadzamy na drugim urządzeniu np laptopie) i po poprawnej konfiguracji dopiero uruchomić docelowy ruter/wzmacniacze, etc..; oczywiści ustawienia sieci wifi muszą być takie same w obu urządzeniach.