Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

dane z okresu braku połączenia z internetem

Witam, proszę o informacje jak uzupełnić dane w aplikacji, lub przynajmniej otrzymać je w formacie excell za okres kiedy po zmianie dostawcy internetu, falownik nie był przyłączony do nowej sieci. Dodam, że nie mogłem podłączyć falownika najprawdopodobniej z powodu "językowego bug", o którym dowiedziałem się dopiero z webinaru.

 

dziękuję, Bartek

Szanowna Pani Marto,

jeżeli karta była prawidłowo skonfigurowana to dane był gromadzone w karcie, jeżeli nie to dane przepadły bezpowrotnie.

Jak to stwierdzić?

Jeżeli dane zostaną uzupełnione w ciągu kliku godzin od połączenie do internetu to były zgromadzone, jeżeli nie niestety nie można ich odzyskać.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz