Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Datamanager & konto solarweb - reset

Witam,

Dokładam u siebie drugi falownik (używany z data managerem), zatem będę miał dwa falowniki podłączone do jednego data managera i  już istniejącego konta Solar Web, ale chcę się upewnić aby dobrze przeprowadzić te procedurę. Chodzi mi o przywrócenie tego drugiego falownika + data managera do ustawień fabrycznych.

Obecny status:

  1. Mam dostęp do konta solaweb poprzedniego użytkownika
  2. Nie znam hasła serwisowego do datamanagera (ale wiem jaka jest procedura nadania nowegp

Proponowane kolejność czynności:

  1. Uruchomić drugi falownik - bez fizycznego podłączenia między falownikami
  2. Wyzerować hasło serwisowe do data managera
  3. Przywrócić data manager do ustawień fabrycznych
  4. Co ze starym kontem SolarWeb, czy jakość mogę usunąć ten data manager z niego???
  5. Wyciągnąć kartę datamanager z falownika
  6. Dodać falownik jako "Slave" do mojego istniejącego konta Solarweb.

Wymontowany datamanager ma być zamontowany do falownika na nowej instalacji.

Prośba o info jeśli ktoś to już przerabiał.

 

Andrzej Dendor has reacted to this post.
Andrzej Dendor

Dzień dobry,

Aby dodać falownik do dotychczasowej instalacji, wystarczy, że go Pan prawidłowo połączy ze starym falownikiem. Datamanager starego falownika wykryje nowy falownik i automatycznie doda go do instalacji na platformie Solarweb.

Co do datamangera, zanim połączy Pan falowniki ze sobą, proszę aktywować na nowym falowniku punkt dostępu, zrobi zdjęcie wyświetlacza, gdzie będzie wyświetlona nazwa sieci (SS: FRONIUS_240...). Datamanager następnie może Pan usunąć z falownika lub przełączyć w tryb SLAVE.

Zdjęcie proszę przesłać na adres pv-support-poland@fronius.com z informacją o zakupie falownika i prośbą o usunięcie tego datamanagera z platformy.

Pozdrawiam serdecznie

Piotr

Ok,

Dziękuje za informację, falownik już widoczny na moim koncie solarweb. Napisałem stosownego maila ws. usunięcia poprzedniego datamanagera.

Pozdrawiam.