Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
Datamanager- uszkodzony?
Witam,
proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...
Witam,
proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...
Dodane pliki:Popraw datę i godzinę w inwerterze
Krzysztof Matuszak
Voltaik Ekspert
Popraw datę i godzinę w inwerterze
Krzysztof Matuszak
Voltaik Ekspert
Popraw datę i godzinę w inwerterze.
Krzysztof Matuszak
Voltaik Ekspert
Popraw datę i godzinę w inwerterze.
Krzysztof Matuszak
Voltaik Ekspert
Witam,
proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...
Witam
Potwierdzam również to że data i godzina jest bardzo ważna, ale jeżeli masz konto na SolarWeb i instalacja jest tam widoczna to powinieneś z tej pozycji to wszystko wykonać.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Witam,
proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...
Witam
Potwierdzam również to że data i godzina jest bardzo ważna, ale jeżeli masz konto na SolarWeb i instalacja jest tam widoczna to powinieneś z tej pozycji to wszystko wykonać.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Witam
- Jak powyżej popraw godzinę / datę na falowniku.
- Jeżeli nie ma możliwości aktualizacji zdalnej przez solar.web można spróbować "ręcznie" zaktualizować kartę DM.
Pamiętaj, że sam falownik jak i karta DM są traktowane jako "odrębne" urządzenia - stąd trzeba aktualizować osobno kartę jak i falownik.Najlepiej zgłoś to firmie, od której realizowany był zakup, a jeśli byłyby problemy to:
- na falowniku wejdź w ustawienia-> Wi-Fi -> włącz kartę
- podłącz się do Wi-Fi falownika
- wejdź na stronę http://datamanager lub http:// 192.168.250.181 i na pokazanym menu przejść -> sprawdź aktualizację oprogramowania ( bodajże ta nazwa ) i przeprowadź aktualizację najlepiej nie wyłączając strony.
Jeżeli wszystko byłoby OK to karta zaktualizuje się do najnowszej dostępnej wersji, jeżeli nie to zgłoś problem instalatorowi i karta powinna zostać wymieniona .
- Powyższe czynności najlepiej gdyby zrobił instalator, nie osoba indywidualna, żeby nie sknocić i z ciekawości nie sprawdzać innych rzeczy 🙂
Witam
- Jak powyżej popraw godzinę / datę na falowniku.
- Jeżeli nie ma możliwości aktualizacji zdalnej przez solar.web można spróbować "ręcznie" zaktualizować kartę DM.
Pamiętaj, że sam falownik jak i karta DM są traktowane jako "odrębne" urządzenia - stąd trzeba aktualizować osobno kartę jak i falownik.Najlepiej zgłoś to firmie, od której realizowany był zakup, a jeśli byłyby problemy to:
- na falowniku wejdź w ustawienia-> Wi-Fi -> włącz kartę
- podłącz się do Wi-Fi falownika
- wejdź na stronę http://datamanager lub http:// 192.168.250.181 i na pokazanym menu przejść -> sprawdź aktualizację oprogramowania ( bodajże ta nazwa ) i przeprowadź aktualizację najlepiej nie wyłączając strony.
Jeżeli wszystko byłoby OK to karta zaktualizuje się do najnowszej dostępnej wersji, jeżeli nie to zgłoś problem instalatorowi i karta powinna zostać wymieniona .
- Powyższe czynności najlepiej gdyby zrobił instalator, nie osoba indywidualna, żeby nie sknocić i z ciekawości nie sprawdzać innych rzeczy 🙂
Witam
O ile problem jeszcze jest nie rozwiązany to proszę o kontakt .
Spróbuję pomóc w miarę możliwości zdalnie.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Witam
O ile problem jeszcze jest nie rozwiązany to proszę o kontakt .
Spróbuję pomóc w miarę możliwości zdalnie.
Z poważaniem
Andrzej Długosz Eko-Anwa
503005359
Jacek Krawiec, Henryk Sobczak and Michał Qkiz have reacted to this post.
Jacek KrawiecHenryk SobczakMichał Qkiz
Jeżeli nie możesz przeprowadzić aktualizacji w DM, dane nie są archiwizowane, to na 90% masz uszkodzoną pamięć w DM. Do wymiany cały DM.
Jeżeli nie możesz przeprowadzić aktualizacji w DM, dane nie są archiwizowane, to na 90% masz uszkodzoną pamięć w DM. Do wymiany cały DM.
Witam Panów,
Jeżeli data i godzina jest poprawna, oraz gdy aktualizacja nie pomaga. TO koledzy z działu serwisu mają rację jest to wina uszkodzonej Pamięci w karcie datamanager. Należy skontaktować się z instalatorem instalacji i zgłosić mu problem. Instalator z taką wiedzą powinien zgłosić to do nas poprzez formularz. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia wysyłamy cześć na wymianę.
pozdrawiam
TSN
Witam Panów,
Jeżeli data i godzina jest poprawna, oraz gdy aktualizacja nie pomaga. TO koledzy z działu serwisu mają rację jest to wina uszkodzonej Pamięci w karcie datamanager. Należy skontaktować się z instalatorem instalacji i zgłosić mu problem. Instalator z taką wiedzą powinien zgłosić to do nas poprzez formularz. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia wysyłamy cześć na wymianę.
pozdrawiam
TSN
Maciej Piliński, Andrzej Długosz and 2 other users have reacted to this post.
Maciej PilińskiAndrzej Długoszplepek1@gmail.comHenryk Sobczak