Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Datamanager- uszkodzony?

Witam,

proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...

Dodane pliki:
  • 2019-11-07.png

Popraw datę i godzinę w inwerterze

Krzysztof Matuszak

Voltaik Ekspert

 

Popraw datę i godzinę w inwerterze.

Krzysztof Matuszak

Voltaik Ekspert

Cytat z Krzysztof Jaworski data 7 listopada 2019, 10:05

Witam,

proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu brak wyświetlania bilansu dziennego. Falownik zaktualizowałem z pozycji USB. Niestety brak możliwości aktualizacji datamanagera. Problem od 16 listopada. Wszystkie porty w routerze odblokowane. Sytuacja jak na zdjeciu...

Witam

Potwierdzam również to że data i godzina jest bardzo ważna, ale jeżeli masz konto na SolarWeb i instalacja jest tam widoczna to powinieneś z tej pozycji to wszystko wykonać.

Z poważaniem

Andrzej Długosz Eko-Anwa

503005359

Witam

  1. Jak powyżej popraw godzinę / datę na falowniku.
  2. Jeżeli nie ma możliwości aktualizacji zdalnej przez solar.web można spróbować "ręcznie" zaktualizować kartę DM.
    Pamiętaj, że sam falownik jak i karta DM są traktowane jako "odrębne" urządzenia - stąd trzeba aktualizować osobno kartę jak i falownik.Najlepiej zgłoś to firmie, od której realizowany był zakup, a jeśli byłyby problemy to:
    - na falowniku wejdź w ustawienia-> Wi-Fi -> włącz kartę
    - podłącz się do Wi-Fi falownika
    - wejdź na stronę http://datamanager lub http:// 192.168.250.181 i na pokazanym menu przejść -> sprawdź aktualizację oprogramowania ( bodajże ta nazwa ) i przeprowadź aktualizację najlepiej nie wyłączając strony.
    Jeżeli wszystko byłoby OK to karta zaktualizuje się do najnowszej dostępnej wersji, jeżeli nie to zgłoś problem instalatorowi i karta powinna zostać wymieniona .
  3. Powyższe czynności najlepiej gdyby zrobił instalator, nie osoba indywidualna, żeby nie sknocić i z ciekawości nie sprawdzać innych rzeczy 🙂

Witam

O ile problem jeszcze jest nie rozwiązany to proszę o kontakt .

Spróbuję pomóc w miarę możliwości zdalnie.

Z poważaniem

Andrzej Długosz Eko-Anwa

503005359

 

Jacek Krawiec, Henryk Sobczak and Michał Qkiz have reacted to this post.
Jacek KrawiecHenryk SobczakMichał Qkiz

Jeżeli nie możesz przeprowadzić aktualizacji w DM, dane nie są archiwizowane, to na 90% masz uszkodzoną pamięć w DM. Do wymiany cały DM.

Witam Panów,

 

Jeżeli data i godzina jest poprawna, oraz gdy aktualizacja nie pomaga. TO koledzy z działu serwisu mają rację jest to wina uszkodzonej Pamięci w karcie datamanager. Należy skontaktować się z instalatorem instalacji i zgłosić mu problem. Instalator z taką wiedzą powinien zgłosić to do nas poprzez formularz. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia wysyłamy cześć na wymianę.

 

pozdrawiam
TSN

Maciej Piliński, Andrzej Długosz and 2 other users have reacted to this post.
Maciej PilińskiAndrzej Długoszplepek1@gmail.comHenryk Sobczak