Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Falownik jest połączony z Solarweb ale nie pokazuje aktualniej mocy

Witam.

Falownik Tauro ECO 50

Problem polega na braku wyświetlania aktualnej mocy falownika w aplikacji jak i na stronie www.

W solar web widnieje jako połączony, na drugi dzień aktualizuje dane do platformy z historii produkcji, po restarcie falownika zaczyna pokazywać moc.

W załączniku skreen z polaczenia bezpośredniego z falownikiem Internet połączony kablem o długości 82 m dostawca Internetu to orange.

Jest to o tyle irytujące że to jest instalacja o mocy 50kW i klient nie widząc mocy myśli że jest stratny duże pieniądze i resetuje falownik który pracuje co skutkowało prawie pożarem.

Czy miał ktoś podobny problem bo taki sam mam też na falowniku Fronius Symo 10 ale tam rzadziej, też takie same połączenie.

Na infolinie dzwoniłem już 6 razy nie są w stanie pomóc przez to przestałem montować falowniki Fronius.

 

Dodane pliki:
  • Fronius-tauro.jpeg

Jak ustawione jest IP, testowaliście montaż drugiego rutera przy falowniku.

To sprawdź jeszcze opcję jeśli falownik ma kartę wifi to blisko falownika na parę dni połóż np telefon/smartfon (pod ładowarką) z uruchomionym hotspotem (jakaś karta z internetem) i pod niego skonfiguruj ustawienia połączenia w falowniku. Zobaczysz co będzie, a w razie co wykluczysz/potwierdzisz problem z połączeniem po kablu.

Czasem ludzie zgłaszali na forum problem z połączeniem po kablu.