Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

GEN 24 traci połacenie z siecia WIFI

Cześć,

Mam problem mój falownik średnio raz w tygodniu traci komunikację z siecią Wifi. Jedynym rozwiązaniem jakie znalazłem an przywrócenie komunikacji jest odłączenie go od zasilania i po ponownym uruchomieniu komunikacje wraca do normy.

Jaki jaki sposób można zdiagnozować ten problem i go następnie rozwiązać.

Dziękuję za pomoc.

 

Pozdarwiam

Piotr Bartman

Może zwiększyć jakość sygnału WiFi stosując wzmacniacz sygnału.

Cytat z Grzegorz Gorny data 30 września 2022, 21:52

Może zwiększyć jakość sygnału WiFi stosując wzmacniacz sygnału.

Moim zdaniem to nie w tym problem w zasięgu ponieważ w lini prostej pomiędzy falownikiem a Routerem jest 3-4m plus ścianka działowa.

Szanowny Panie Piotrze,

z naszego doświadczenia problemem w takich sytuacjach jest router, który w celach bezpieczeństwa zmienia adresy IP np. raz w tygodniu.

Proszę spróbować konfiguracji ze stałym adresem IP.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Cytat z Sebastian Słabosz data 3 października 2022, 09:52

Szanowny Panie Piotrze,

z naszego doświadczenia problemem w takich sytuacjach jest router, który w celach bezpieczeństwa zmienia adresy IP np. raz w tygodniu.

Proszę spróbować konfiguracji ze stałym adresem IP.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Dzień Dobry,

To również nie jest ten problem ponieważ na routerze falownik ma przypisaną na sztywno dzierżawę adresu IP.

Czy nie ma możliwości pobrania ściągnięcia jakiś logów z falownika aby ustalić co jest przyczyną problemów.

 

Support producenta zalecił aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania 1.22.2

Aktualizuje i będę obserwował czy jest lepiej.

 

Aktualizacja oprogramowania do wersji 1.22.2 nic nie pomogła. Problem wystąpił kolejny raz po 2h.

Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam.