Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

kod #3 - Aktywna redukcja mocy

Witam,

Staram się ustalić przyczynę występowania komunikatu nr. 3 – „Aktywna redukcja mocy”. Nie mogę znaleźć opisu tego błędu w aplikacji SOS oraz instrukcji DataManagera. Ustawienia na inwerterach są standardowe. W edytorze EVU nic nie było zmieniane.

Komunikat wyświetla się następująco:
w Twojej instalacji zostały wyświetlone następujące komunikaty serwisowe:

Data Nazwa urządzenia Kod stanu Opis
06.01.2020 09:48:00 Fronius Datalogger 3 Aktywna redukcja mocy
06.01.2020 09:47:00 Fronius Datalogger 3 Aktywna redukcja mocy

Jaka może być przyczyna występowania tego komunikatu  ?

Pozdrawiam,

Seweryn

Dodane pliki:
  • IMG_20200109_084814.jpg

A jaka jest temperatura falownika w chwili wystepowania komunikatu?

Witam,

Nie sprawdzałem, ale falowniki są zamontowane w chłodnych wentylowanych pomieszczeniach. Otrzymałem wskazówkę od wsparcia technicznego, aby sprawdzić kostkę przyłączeniowa DataManagera. Możliwe, że któreś wyjścia są nie potrzebnie aktywowane.