Cytat z
Piotr data 2 stycznia 2020, 14:21
Korzystając z platformy Fronius SOS znalazłem następujące kroki:
Rozwiązanie 1/7: Korekcja automatyczna (uruchom ponownie falownik — odłącz i podłącz ponownie AC/DC)
Rozwiązanie 2/7: Sprawdź połączenie przewodowe w szafie AC, na zaciskach falownika i sprawdź śruby mocujące uchwytu ściennego
Rozwiązanie 3/7: Skontroluj podłączenie kabla AC - każda faza AC musi być poprawnie podłączona (np.: L1-L2, L2-L3, L3-L1; 400 VA)
Rozwiązanie 4/7: Zainstaluj najnowsze oprogramowanie
Rozwiązanie 5/7: Wymień płytkę drukowaną SYMOPS
Rozwiązanie 6/7: Wymień płytkę drukowaną SYMOFIL
Rozwiązanie 7/7: Wymień urządzenie
Większość z tych kroków już Pan sprawdził dlatego doradzam kontakt z serwisem.
Korzystając z platformy Fronius SOS znalazłem następujące kroki:
Rozwiązanie 1/7: Korekcja automatyczna (uruchom ponownie falownik — odłącz i podłącz ponownie AC/DC)
Rozwiązanie 2/7: Sprawdź połączenie przewodowe w szafie AC, na zaciskach falownika i sprawdź śruby mocujące uchwytu ściennego
Rozwiązanie 3/7: Skontroluj podłączenie kabla AC - każda faza AC musi być poprawnie podłączona (np.: L1-L2, L2-L3, L3-L1; 400 VA)
Rozwiązanie 4/7: Zainstaluj najnowsze oprogramowanie
Rozwiązanie 5/7: Wymień płytkę drukowaną SYMOPS
Rozwiązanie 6/7: Wymień płytkę drukowaną SYMOFIL
Rozwiązanie 7/7: Wymień urządzenie
Większość z tych kroków już Pan sprawdził dlatego doradzam kontakt z serwisem.