Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

kod 509

Witam.

Od kilku tygodni nasze instalacje zgłaszają kod błędu 509. O ile na modułach był zalegający śnieg było to zrozumiałe, ale od ok 2 tygodni instalacje produkują niewielkie ilości prądu, a informacje o braku produkcji (błąd 509) przychodzą nadal.

Czy istnieje jakiś minimalny limit produkcji, poniżej którego są wysyłane informacje o braku produkcji?

Pozdrawiam Jerzy Bala

Minimum dla tego błędu jest równe 0Wh wyprodukowanych przez 24godz... od zakończenia produkcji z tzw dnia poprzedniego.

W grudniu odnotowałem produkcję w zawrotnej wielkości 7Wh (produkcja dnia 15 grudnia w godz od 14 do 15) i nic nie przyszło ale już 24godz po czyli następnego dnia 16grudnia o 15:03 dostałem powiadomienie o błędzie 509...

Takowy temat już jest więc proponuję je połączyć z tamtym/i... - problem prawdopodobnie z systemem powiadomień dla sms.

U mnie przychodziły tylko emaile plus informacja na solarweb, jeden z właścicieli instalacji ma dodany numer telefonu i u niego przychodziły smsy do jeden/dwóch dni po ruszeniu produkcji i przestały.