Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Kod 509 i ciągłe wiadomości SMS

Page 1 of 2Next

Witam

Od jakiś 2 tygodni dostaje SMS o kodzie błędu 509 na różnych instalacjach.

Jak był śnieg to ok, ale jak teraz jest już wszystko OK i instalacje pracują to czemu ciagle dostaje ten SMS??

Nie wiem gdzie szukać przyczyny tego kodu błędu.

 

Możliwe że system powiadamiania załapał błąd i się podwiesił dla twojego konta, powiadomienia idą tylko na sms czy i email?

Możesz spróbować usunąć numer telefonu...

Napisz w razie co do suportu Fronius.

Też otrzymałem dwa takie SMSy mimo, że instalacja pracowała. Tylko SMSy, mail nie przyszedł.

Ostatni był 28.12.2022 - od tego czasu jest cisza...

Puściłem aktualizację na tych lokalizacjach i jak do tej pory nie mam SMS. Może coś się przywiesiło i po restarcie się naprawiło.

Zanim zamknę posta to chwilę poobserwuję te instalacje.

Nie zamykaj tematu, co jakiś czas ktoś powraca z danym problemem który dotyczy tego samego co powoduje tworzenie wielu nowych tematów na ten problem... a tym bardziej nikt nie podał konkretnego rozwiązania tego problemu.

Masz rację.

Natomiast co do komunikatów - nadal dostaje SMS-y 🙁

Zaczyna Mnie to męczyć.

Koledzy z Fronius macie jakieś rozwiązanie?

To napisz email opisując problem na:

pv-support-poland@fronius.com

 

mi to wygląda na błąd bramki sms po stronie serwera fronius, bo też dostaje sms, myślę że tyle tych sms na raz chciał wysłać że zapchało brakmi i nadal są wysyłane, ja ostatni dostałem wczoraj, a śniegu na modułach nie ma już od dawna, błędów na platformie brak, także ewidentnie problem z sms

Wszystko możliwe, na jednej instalacji właściciel ma dodany numer telefonu i w tamtym tygodniu zgłaszał że ponownie otrzymuje smsmy chociaż nie powinien; ostanie przed tymi jakie dostał to były do dwóch dni po zejściu śniegu z paneli w grudniu.

Szanowni Państwo,

 

Problem z błędnymi komunikatami SMS z platformy Solar.web jest nam znany. Usługa SMS została deaktywowana 32/12/2022. Niestety wkradł się BUG i klienci otrzymują błędne komunikaty poprzez wiadomości SMS.

Dział R&D zajmuje się już problemem, prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiam

Mariusz Majmurek

Krzysztof Tokaj has reacted to this post.
Krzysztof Tokaj
Page 1 of 2Next