Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Kod #994 - Porównanie energii - porównanie niemożliwe

Witam,

o co tu chodzi ? Otrzymałem kilka takich komunikatów serwisowych.

Szukałem lecz nie znalazłem nic na ten temat. Może ktoś mi pomóc?

Pozdrawiam

Znalezione w necie na stronach Fronius.en  LINK

State Codes - Hardware

Reasons & solutions:

Status code 994 is registered if there is no data available for the “Earnings comparison" function that can be compared.

Check Solar.web under “Settings” --> “Components” to see whether the DC power of the inverters has been specified correctly. Check the settings for the “Earnings comparison” function under “Settings” --> “Service Messages”. Check that the settings for deviation, threshold and inverter selection (DC channels) have been correctly stored. Your installer can give you the correct values and settings.

If you are unable to solve the problem yourself, or if you are unsure of a point, please contact your installer.

google translator...

994 - Porównanie energii niemożliwe

Powody i rozwiązania:

Kod stanu 994 jest rejestrowany, jeśli nie ma dostępnych danych dla funkcji „Porównanie zarobków”, które można porównać.

Sprawdź Solar.web w „Ustawienia” --> „Komponenty”, aby sprawdzić, czy moc DC falowników została określona prawidłowo. Sprawdź ustawienia funkcji „Porównanie zarobków” w „Ustawienia” --> „Komunikaty serwisowe”. Sprawdź, czy ustawienia odchylenia, progu i wyboru falownika (kanały DC) zostały prawidłowo zapisane. Twój instalator może podać prawidłowe wartości i ustawienia.

Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie rozwiązać problemu lub nie masz pewności, skontaktuj się z instalatorem.

Krzysztof Bulicz has reacted to this post.
Krzysztof Bulicz

Witam,

dziękuje za odpowiedź lecz ten zapis nie ma nic do tego co jest u nas. Wszystkie ustawienia są aktualne, nic nie zostało zmienione.

Witam ponownie,

dziękuje Serwisowi Fronius za szybką reakcję i zdalną pomoc w rozwiązaniu problemu.

Przyczyną błędu #994 był wyłączony tracker MPP2 w falowniku przy dwóch zainstalowanych stringach.

Dziękuje karllo i Serwisowi.

Pozdrawiam