Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

niemożność połączenia z siecią

PreviousPage 7 of 7

Witam

Przy próbie połączenia falownika z siecią wifi pojawia się taki ekran czy ktoś miał podobny problem

 

 

Dodane pliki:
  • Screenshot_2022-01-06-10-20-20-84.jpg

To normalne, też tak mam. Niestety nie znam hasła ani servisowego ani usera. Instalator ma mnie w d.... a Fronius nie odpisuje. Poki wszystko działa i prąd sie produkuje tak naprawde nie ma potrzeby wchodzenia do ustawień i zmieniania czegokolwiek.

Szanowny Panie Tomaszu,

Nie posiadamy żadnej wiadomości od Pana, zachęcam do kontaktu telefonicznego +48 32 321 07 97 lub email pv-support-poland@fronius.com

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz

Dzien dobry szukam pomocy nie mogę w telefonie oraz komp zobaczyć od początku zainstalowania swojej produkcji. dodatkowo w telefonie pokazuje dodaj swoja instalacje pomoże ktoś jak to rozwiązać?

Kwestia kiedy miałeś zamontowaną i włączoną instalację. Czy była już widoczna? Kto ci ją montował i konfigurował.

Pozycja dodaj wieszczy brak dodanej instalacji do konta, może część jej została usunięta... Jak jej nie widzisz na swoim koncie na solarweb to może ktoś ją z niego usunął lub też jest ale np na koncie instalatora a nie na twoim.

Możesz próbować dzwonić na infolinię aby sprawdzili twoje konto.

Dzień Dobry,

mam problem polegający na tym ze LO zmianie routera w domu na nowy i próbie połączenia froniusa do sieci utykam już przy próbie połączenia z siecią pokazuje mi się następujący komunikat. Załączam dwa zdjęcia. Czy ktoś mógłby mi pomoc ?;)

Pozdrawiam

 

 

Dodane pliki:
  • AED24FA1-B2EC-4580-B547-96E652FB454F.png
  • 4D13A0DC-E763-4976-A7D8-9413E6515EB3.png
PreviousPage 7 of 7