Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Nowe konto dla instalacji już zarejestrowanej

Witam.

Ponad rok temu założyliśmy u klienta instalację. Klient nie posiadał w domu internetu, falownik został skonfigurowany i połączony z siecią internetową za pomocą telefonu klienta który stanowił tzw hot spot. Prawdopodobnie wtedy też zostało stworzone konto do monitorowania instalacji. Obecnie klient ma już w domu internet, falownik został z nim skonfigurowany. Jednak nie wiem gdzie podczas pierwszej instalacji w tamtym roku i na jaki adres mailowy został wysłany link aktywacyjny do konta itd. W chwili obecnej nie mogę utworzyć konta tej instalacji gdyż dostaje komunikat że Identyfikator Datalogger jest niedostępny.

Czy istnieje możliwość resetu w jakiś sposób ustawień starego konta i utworzenie konta dla nowej instalacji?

Dzięki

Witam.

Znając życie uprawnień nadzorcy też sobie nie nadaliście?

Pozostaje kontakt z wsparciem, żeby sprawdzili do czego konkretne ID zostało przypisane. Znając login, hasło można odzyskać i po zalogowaniu zmienić użytkownika.

Pozdrawiam

Na chwile obecna Fronek skonfigurowany z nową siecią klienta ale nie potrafie/ nie mogę utworzyć konta na Solar.web no dostaję komunikat że już "jest przypisany do jakiegoś konta i Datalogger jest zajęty...i nie mam uprawnień do tego urządzenia"