Witam.
Ponad rok temu założyliśmy u klienta instalację. Klient nie posiadał w domu internetu, falownik został skonfigurowany i połączony z siecią internetową za pomocą telefonu klienta który stanowił tzw hot spot. Prawdopodobnie wtedy też zostało stworzone konto do monitorowania instalacji. Obecnie klient ma już w domu internet, falownik został z nim skonfigurowany. Jednak nie wiem gdzie podczas pierwszej instalacji w tamtym roku i na jaki adres mailowy został wysłany link aktywacyjny do konta itd. W chwili obecnej nie mogę utworzyć konta tej instalacji gdyż dostaje komunikat że Identyfikator Datalogger jest niedostępny.
Czy istnieje możliwość resetu w jakiś sposób ustawień starego konta i utworzenie konta dla nowej instalacji?
Dzięki
Witam.
Ponad rok temu założyliśmy u klienta instalację. Klient nie posiadał w domu internetu, falownik został skonfigurowany i połączony z siecią internetową za pomocą telefonu klienta który stanowił tzw hot spot. Prawdopodobnie wtedy też zostało stworzone konto do monitorowania instalacji. Obecnie klient ma już w domu internet, falownik został z nim skonfigurowany. Jednak nie wiem gdzie podczas pierwszej instalacji w tamtym roku i na jaki adres mailowy został wysłany link aktywacyjny do konta itd. W chwili obecnej nie mogę utworzyć konta tej instalacji gdyż dostaje komunikat że Identyfikator Datalogger jest niedostępny.
Czy istnieje możliwość resetu w jakiś sposób ustawień starego konta i utworzenie konta dla nowej instalacji?
Dzięki