Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Okresowy brak odczytów historii produkcji instalacji związany z wyłączeniem Wi fi

Proszę o podpowiedzi, Maciek. Mam instalację od kilku lat, nie zaobserwowałem takiego problemu wcześniej. Wyjechałem na 1 miesiąc na wakacje, Wi fi zostało wyłączone w domu. Po powrocie włączyłem Wi fi i wczytały się tylko dwa ostatnie dni bez okresu pracy instalacji w trakcie urlopu. Teraz sumarycznie pokazuje mi dane bez jednego miesiąca, a podsumowanie jakiekolwiek będzie bez sensu. Czy dane są gdzieś magazynowane, czy jeśli wifi nie działa to dane znikają? Dziękuję

Szanowny Panie Macieju,

Karta komunikacyjna w falowniku zapisuje dane w okresie braku Internetu. Po odzyskaniu połączenia dane te są dosyłane sukcesywnie. Jeżeli w Pan przypadku tak się nie stało sugeruję sprawdzić czy zaznaczona jest opcja wysyłania danych archiwalnych a konfiguracja karty jest zakończona prawidłowo.

Pozdrawiam.

Dziękuję za wskazówki. Jedno pytanie gdzie zaznacza się taką opcję. Pozdrawiam

Logujesz się do falownika po jego IP, aby zmienić tą opcję musisz znać hasło dla konta admin/serwice;

dalej wchodzisz w zakładkę ustawienia, następnie Fronius Solar.web i zaznaczasz odpowiednio jak chcesz:

Wysyłanie archiwalnych danych do platformy Fronius Solar.web

Dodane pliki:
  • gdsv.jpg

dziękuje