Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Po aktualizacji brak komunikacji z Fibaro (API)

Witam, Szybkie pytanie. Froniusa SYMO 6kW mam od 3 lat. Mam w domu również centralkę Fibaro HC3, która po sieci wifi ciągnie po API dane z Froniusa (produkcja, zużycie itd). Kilka dni temu jeszcze działało - robiłem aktualizację softu datamanagera w falowniku bo wyskoczyła informacja że jest dostępna - nie przez USB tylko po wejściu na stronę falownika w sieci lokalnej, w zakładce firmware update.
Aktualizacja przeszła, falownik działa, produkuje, nadal mam dostępprzez stronę www i przez aplikację.
Ale... straciłem możliwość dostępu do danych przez centralkę Fibaro... Mam informację connection error, a po wejściu w logi - connection refused.
Jeśli ręcznie w przeglądarce wpiszę polecenie odczytu po API to działa - np: "http://192.168.0.133/solar_api/v1/GetPowerFlowRealtimeData.fcgi" - dostaję ładną odpowiedź z danymi... Ale Fibaro nie może się połączyć... Nie wiecie czy coś (i co) się zmieniło ?? Ewentualnie jak wrócić do poprzedniej wersji ? Moja aktualna wersja to: 3.28.1-3 Dzięki z góry 🙂
EDIT - jeszcze ciekawostka... po restarcie dataloggera lub falownika, Fibaro się łączy i pobiera dane, nie wyrzucając błędu... Przez kilka / kilkanaście minut... po czym znów connection error..