Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Problem przy rejestracji drugiego falownika pod tym samym adresem

Dzień dobry

Mam kłopot przy dodawaniu następnego/nowego falownika do solarweb.com z listy falowników znikł mi już istniejący pvSystemId=00735449-ac7c-4a44-88b9-25a862c814f3 a w jego miejscu pojawił się nowy pvSystemId=5fb88b48-e05b-4475-bff4-cfc80a53e2ef.

Nie wiem czy to nie jest błąd w aplikacji jak dodaje się drugi falownik pod tym samym adresem. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Marcin Ziółek

Cytat z Marcin Ziółek data 3 października 2020, 16:19

pvSystemId=00735449-ac7c-4a44-88b9-25a862c814f3 a w jego miejscu pojawił się nowy pvSystemId=5fb88b48-e05b-4475-bff4-cfc80a53e2ef.

Bez sensu wstawiasz niekompletne linki, nawet jak by je uzupełnił to i tak wyświetli się brak dostępu...

Lepiej wstaw jakiś printscrn jak to wygląda.  Chodzi ci o adres IP czy o konto na solaweb...

Dopisałem systemID aby pracownik Fronius mógł odnaleźć wszystkie instalacje.

Problem już jest rozwiązany przez pracowników Fronius. Mam wszystkie instalacje w jednym solarwebie. Dziękuję.

Zgłaszałeś przez SOS ?