Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Problem z aktualizacją FRO33350 przez Solar-Web

Solar Web nie wyświetla produkcji ani w apce ani na stronie www. Pokazana jest tylko moc bieżąca. Na stronie falownika produkcja jest pokazana, ale statystyka dla roku jest błędna. Przez stronę Solar Web uruchomiłem dwukrotnie aktualizację oprogramowania, ale nadal dla falownika pokazana jest ta sama możliwa aktualizacja (FRO33350.UPD), mimo że wersja jest tożsama z tą zainstalowana na falowniku. Proszę o pomoc.

 

Dodane pliki:
  • Screenshot-2022-12-04-at-09.14.17.png

Pierwsza kwestia to tak to wygląda z aktualizacją że cały czas jest dostępna możliwość aktualizacji danej wersji, tym się nie musisz przejmować... jest OK.

Druga sprawa a czy przypadkiem nie masz ukrytego falownika, na solarweb przez przeglądarkę sprawdź zakładkę ustawienia/komponenty jak wygląda tzw: "oczko" przy pozycji falownik, może jest przekreślone...

OK, dzięki. "Oczko" nie jest przekreślone. Doczytałem na forum, że powodem niewyświetlania produkcji może być brak aktualizacji, ale wygląda na to, że to jakaś inna przyczyna. Co jeszcze sprawdzić?

A w taj zakładce komponenty jest dostępna karta datamenager oprócz falownika? Kojarzy mi się jeszcze kwestia źle przeprowadzonej pierwszej rejestracji falownika pod solarweb... może tutaj coś się wykrzaczyło...

Od kiedy tak jest, stało się to po czymś czy od tak...

W razie co napisz email opisując dokładnie sprawę na:

pv-support-poland@fronius.com

Datamanager jest w komponentach. Problem z brakiem produkcji zaczął sie od aktualizacji Datamanagera. Myślałem, że ustąpi po aktualizacji falownika, ale niestety...

Na falowniku produkcje pokazuje, ale jakby sie rok przesunął - dzienna OK, a roczna jakby od tygodnia(?).

Napisałem do supportu, jak coś sie wyjaśni to dam znać.