Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Przeniesienie gwarancji na nowego właściciela

Dzień dobry,

W związku z faktem, iż zdobycie nowego falownika z serii Primo, w krótkim czasie (do dwóch tygodni) graniczy obecnie z cudem (podobno produkujecie Państwa serię Primo tylko na indywidualne zamówienie), chciałbym kupić 2 letni falownik używany, ale mam kilka pytań:

  • jak wygląda temat przeniesienia gwarancji na nowego właściciela
  • czy w takim przypadku będzie możliwe wykupienie przedłużenia gwarancji
  • co należy zrobić, aby przenieść falownik do innego konta w solarweb

Pozdrawiam

Zbigniew

Dziwne, że takie pytania zostają bez odpowiedzi...

 

Witam Panów,

Gwarancja jest na produkt nie na osobę. Dlatego jeżeli sprzeda ktoś falownik to gwarancja "wędruje" za falownikiem.

Ma Pan 2 lata od momentu pierwszej rejestracji na przedłużenie bezpłatne oraz płatne gwarancji.

Należy usunąć instalację z portalu solar.web. Może to zrobić aktualny właściciel lub my. I założyć konto dla danego falownika jeszcze raz.

 

Pozdrawiam TSN