Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Rozłączanie datamenagera z internetem.

Witam,

 

Mam problem z rozłączającą się kartą datamenager. Mam dwa falowniki Fronius obok siebie i jeden z nich nie zrywa połączenie z internetem, po resecie falownika lub karty wraca wszystko na jakiś czas do normy. Miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam.

Szanowni Państwo,

 

Proszę o sprawdzenie czy oprogramowanie karty datamanager jest aktualne. Dodatkowo jeżeli połączenie nie jest stabilne, proponuję po zalogowaniu się do karty wejść w ustawienia sieci --> zmienić charakter połączenia z dynamicznego na statyczny. Pozwoli to nam na zmianę DNS, który jest w oknie poniżej. Proszę  o zmianę DNS na 8.8.8.8 i o ponowne zaznaczenie połączenia dynamicznego.

Drugą opcją jest zmiana połączenia na połączenie statyczne.

Trzecią opcją jest wyciągnięcie anteny na zewnątrz falownika poprzez przedłużacz antenowy.

Jeżeli problem będzie dalej występował proszę o założenie sprawy w portalu SOS.

Pozdrawiam

Mariusz Majmurek

TSN