Po uruchomieniu falownika Gen24 Plus skonfigurowaliśmy wszystko, tj. parametry instalacji, sieć LAN i połączenie z Solar.web i wszystkie statusy było OK przez jakiś czas. Później zmieniła się trochę konfiguracja sieci LAN, dokładnie adres IP, jaki dostaje falownik i chyba od tego momentu w statusie widocznym lokalnie w falowniku mam informację, że połączenie z Solar.web nie jest skonfigurowane. Natomiast w aplikacji i portalu Solar.web widać falownik i od tej strony wszystko wydaje się być OK.
Pytanie, jak uzyskać prawidłowy status połączenia z Solar.web w falowniku, ewentualnie jak usunąć falownik z Solar.web i skonfigurować połączenie od nowa, aby "naprawić" wyświetlanie statusu połączenia?
Po uruchomieniu falownika Gen24 Plus skonfigurowaliśmy wszystko, tj. parametry instalacji, sieć LAN i połączenie z Solar.web i wszystkie statusy było OK przez jakiś czas. Później zmieniła się trochę konfiguracja sieci LAN, dokładnie adres IP, jaki dostaje falownik i chyba od tego momentu w statusie widocznym lokalnie w falowniku mam informację, że połączenie z Solar.web nie jest skonfigurowane. Natomiast w aplikacji i portalu Solar.web widać falownik i od tej strony wszystko wydaje się być OK.
Pytanie, jak uzyskać prawidłowy status połączenia z Solar.web w falowniku, ewentualnie jak usunąć falownik z Solar.web i skonfigurować połączenie od nowa, aby "naprawić" wyświetlanie statusu połączenia?