Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Solar.web nie skonfigurowany

Po uruchomieniu falownika Gen24 Plus skonfigurowaliśmy wszystko, tj. parametry instalacji, sieć LAN i połączenie z Solar.web i wszystkie statusy było OK przez jakiś czas. Później zmieniła się trochę konfiguracja sieci LAN, dokładnie adres IP, jaki dostaje falownik i chyba od tego momentu w statusie widocznym lokalnie w falowniku mam informację, że połączenie z Solar.web nie jest skonfigurowane. Natomiast w aplikacji i portalu Solar.web widać falownik i od tej strony wszystko wydaje się być OK.

Pytanie, jak uzyskać prawidłowy status połączenia z Solar.web w falowniku, ewentualnie jak usunąć falownik z Solar.web i skonfigurować połączenie od nowa, aby "naprawić" wyświetlanie statusu połączenia?

Nie usuwaj falownika z solarweb.

GEN24 and Tauro: Exchange of the WLAN router -  LINK