Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Solar.web problemy

Page 1 of 5Next

Witam

Wiecie co jest z aplikacją solar.web, bo od trzech dni mam problem z logowaniem, bardzo długo się ładuje i bilans energetyczny odświeża się dopiero po 3-4 godzinach. Dla przykładu dzisiaj dane z bilansu mam z godziny 9:00 jest po 13 i nie chcą się odświeżyć.

Bardzo możliwe że trwają jakieś prace serwisowe związane z serwerami solarweb...

U siebie też dziś mam dane z godz 9 ale jakichś większych problemów z logowaniem nie było...

Jak dalej będzie problem to możesz napisać e-mail do suportu Fronius.

U mnie też od trzech dni nie mogę się zalogować.

Jest tylko komunikat, że są jakieś prace.

Witam

Jakoś się loguje lecz dane są z ogromną zwłoką 2 do 4 godzin .

Witam, Ja również mam problemy z komunikacją, od 3 marca nie mogę zaciągnąć żadnych danych . Dostaję informacje na maila o błędzie 999. Wie ktoś co mogę z tym zrobić?

Pozdrawiam

Paweł

Ja bym zaczął od sprawdzenia czy przypadkiem problem nie występuje po stronie twoich urządzeń wifi/ruterów/switchów/wzmacniaczy etc...

Nie wiedząc w jaki sposób masz podłączony falownik do internetu ciężko coś więcej podpowiedzieć... jak jest to po wifi to możesz na ten czas wyłączyć np ruter którym udostępniasz dostęp do internetu falownikowi i uruchomić w telefonie punkt dostępowy wifi z identyczną nazwą sieci i hasłem, jak będzie działać to trzeba zacząć poszukiwania problemu od tego.

Nie po Wi-Fi  bo mam problem z zasięgiem. Podłączone jest po kablu, przez adapter  TP linka  z gniazda 230V.Pracuje mi już tak od roku bez problemu. . na adapterze diody sie świeca ze jest połączenie i że jest transmisja danych ,a mimo to nie widzę nic w aplikacji, Dodatkowo podłączałem laptopa do tego kabla żeby na 100% sie upewnić czy jest Internet i było ok. Dziś jeszcze odkręcę obudowę i sprawdzę czy "Rjota" nie wysunęła sie z gniazda , ale jest to mało prawdopodobne.

Możesz jeszcze spróbować zresetować wszystkie ustawienia w urządzeniach sieciowych w domu i ponowna konfiguracja. Możesz też ponownie skonfigurować ustawienia sieciowe w falowniku jak masz dostęp do konta admin/serwis.

Ok, ale jak Internet idzie po kablu , to potrzebna jest konfiguracja? to chyba idzie z automatu?

Dodatkowa wskazówka, zajrzałem wczoraj do gniazdka internetowego w falowniku i zobaczyłem że przy samym gnieździe jest mała zielona dioda, która sie świeci, jeżeli wyjmę wtyczkę to gaśnie, czyli według mnie jest to sygnalizacja transmisji danych. Dodatkowo obok są jeszcze dwie diody i jedna świeci na zielono, ale druga na czerwono. Podejrzewam ze ta czerwona sygnalizuje jakis błąd

Cytat z Paweł Bartoszko data 11 marca 2022, 10:28

Ok, ale jak Internet idzie po kablu , to potrzebna jest konfiguracja? to chyba idzie z automatu?

Powinno się zrobić konfigurację dla sposobu dostępu do internetu.

Dodatkowa wskazówka, zajrzałem wczoraj do gniazdka internetowego w falowniku i zobaczyłem że przy samym gnieździe jest mała zielona dioda, która sie świeci, jeżeli wyjmę wtyczkę to gaśnie, czyli według mnie jest to sygnalizacja transmisji danych. Dodatkowo obok są jeszcze dwie diody i jedna świeci na zielono, ale druga na czerwono. Podejrzewam ze ta czerwona sygnalizuje jakis błąd

Datamanager - instrukcja obsługi

Dodane pliki:
  • ntdgdggrdg.jpg
Page 1 of 5Next