Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Status #579 - informacja od dewelopera

Moi drodzy pomóżcie,

wczoraj zauważyłam że  falownik się wyłączył, po włączeniu pojawia się komunikat WSKAZ status 579 i po chwili się wyłącza.

Czy ktoś z was miał taką sytyację
Fronius Symo

Cytując SOS:

Przyczyna 1/1: Błąd oprogramowania

Rozwiązanie 1/1: Uruchom najnowszą aktualizację oprogramowania

Jest jakiś błąd w oprogramowaniu. Rekomendowane działanie, to wgranie najnowszej aktualizacji.

Pozdrawiam, MO

Maciej Piliński has reacted to this post.
Maciej Piliński

Dziękuję bardzo za odpowiedź,

mogłabym jednak prosić jeszcze o jakąś instrukcję jak się wgrywa aktualizację?

Dzień dobry,

status 579 to Błąd oprogramowania zalecane jest zainstalowanie najnowszego oprogramowania polecam kontakt z firmą która wykonywała Pani instalację w celu wykonania aktualizacji.

Pozdrawiam.

Ewentualnie można rozważyć samodzielną aktualizację jeśli falownik jest podłączony do Solarweb.

Po wejściu na główny ekran wybieramy USTAWIENIA potem KOMPONENTY gdzie na liście powinna być pozycja "Falowniki" i tam po prawej stronie powinna być informacja  o zainstalowanej wersji i dostępnej i jest też przycisk "AKTUALIZACJA" który można wybrać nawet jeśli obie wersje (aktualna i dostępna) są takie same.

Szanowna Pani Magdaleno,

 

Znalazłem Pani instalację w solar.web'ie. Niestety jest ona offline od bardzo dawna (brak możliwości aktualizacji zdalnej). Przyczyn takiego stanu może być wiele. W takim przypadku jedyne rozwiązanie to kontakt z instalatorem tak aby wykonać dwie naprawy za jednym razem (wgrać soft i uruchomić monitoring online).

W pod tym linkiem może znaleźć Pani przykładowe przyczyny statusu Offline https://www.forum-fronius.pl/forum/topic/kod-996/

 

Pozdrawiam
TSN