Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Usługa Push - Status: Połączenie niemożliwe

Witam,

dzisiaj pojawił się problem z usługą push w moim falowniku. Cały dzień nie jest w stanie nawiązać połączenia i przesłać danych. Mam skonfigurowane wysyłanie danych do PVmonitora. Połączenie z internetem jest cały czas. Dane logowania prawidłowe. W konfiguracji nic się nie zmieniło od zeszłego roku. Usługa konfigurowana od nowa 2 razy. Falownik 2 razy uruchamiany ponownie.

Po najechaniu na status wyświetla się komunikat: "Timeout was reached"

Czy ktoś ma jakieś propozycje rozwiązania problemu?

Czy można jakoś sprawdzić Datamanager?

Dodane pliki:
  • push-pvmonitor.png
  • nocon.png