Forum Instalatorów i Użytkowników Falowników Fronius
Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań… Zapraszamy do aktywnego udziału!
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka
pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy
przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Przydatne skrót klawiszy: alt+shift+h = pomoc edytora; alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.
Dzień Dobry wszystkim,
Czy jest możliwość zamówienia lub naprawy płyty do INWERTER FRONIUS SYMO 8.2-3-M - klientowi urządzenie zerwało się z uchwytów i spadło uszkadzając płytę. Czy da się ją zamówić oddzielnie?
Dzień Dobry wszystkim,
Czy jest możliwość zamówienia lub naprawy płyty do INWERTER FRONIUS SYMO 8.2-3-M - klientowi urządzenie zerwało się z uchwytów i spadło uszkadzając płytę. Czy da się ją zamówić oddzielnie?
Dodane pliki:Cytat z
kar llo data 26 kwietnia 2022, 15:04
Raczej tak i chyba najlepiej przez zgłoszenie na serwis Fronius / SOS, możliwe że nawet z utrzymaniem gwarancji.
Raczej tak i chyba najlepiej przez zgłoszenie na serwis Fronius / SOS, możliwe że nawet z utrzymaniem gwarancji.
przez serwis Froniusa pewnie zamówisz, ale czy utrzyma się gwarancja, to z tym chyba będzie problem , ew likwidację szkody z OC instalatora można tu użyć
przez serwis Froniusa pewnie zamówisz, ale czy utrzyma się gwarancja, to z tym chyba będzie problem , ew likwidację szkody z OC instalatora można tu użyć