Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Wymiana w ramach gwarancji

Witam, zwracam się z zapytaniem jak postępować w poniższej sprawie.

Dzisiaj w ramach gwarancji został u mnie wymieniony falownik Fronius symo 5-0-3-M.

Ten reklamowany mam odesłać do fabryki, nowy model nie łączy się z wi-fi, okazało się że przysłali mi wersję bez karty sieciowej. Czy tą kartę mogę sam przełożyć że starego, czy muszę znowu reklamować?

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Spoiler

Tzw karta sieciowa wifi o której piszesz jest jednością z kartą datamenger.

Kto stwierdził uszkodzenie, kto zatwierdził wymianę? Demontaż karty ze starego falownika i montaż w nowym falowniku powinien wykonać instalator który montował ci instalację lub tzw partner FSP, jeśli sam to instalowałeś to pewnie sam będziesz musiał sobie ją wymienić ale za nim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z osobą/działem który zatwierdzał wymianę falownika aby to ustalić żeby nie było później problemu.

Szanowny Panie Tomaszu,

W procesie wymiany falownika otrzymuje Pan samo urządzenie (falownik) w obudowie transportowej, zamontowane na bazie transportowej.

Podczas wymiany przekłada Pan, Kartę Datamanagera, terminatory, pokrywy i montuje urządzenia na oryginalnej bazie.

Wszystkie te informację otrzymuje instalator drogą e-mail.

Pozdrawiam,

Sebastian Słabosz