Szanowny Panie Jarosławie,
W pierwszej kolejności zalogowałbym się poprzez access point falownika do webinterfejsu i dokonał diagnostyki sieci. W przypadku operatora Orange występuje problem z blokowaniem transmisji danych z naszym serwerem. W takim przypadku należy w ustawieniach routera Orange zmienić ustawienia zapory sieciowej.
Jeżeli karta komunikuje się z siecią i ping oraz Traceroute zakańcza się powodzeniem to proszę o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod adresem pv-support-poland@fronius.com.
Rekomenduję aby kontaktować się z działem wsparcia w momencie gdy będzie Pan przy falowniku i będzie miał Pan możliwość połączenia się z falownikiem.
Pozdrawiam
Mariusz Majmurek
TSN
Szanowny Panie Jarosławie,
W pierwszej kolejności zalogowałbym się poprzez access point falownika do webinterfejsu i dokonał diagnostyki sieci. W przypadku operatora Orange występuje problem z blokowaniem transmisji danych z naszym serwerem. W takim przypadku należy w ustawieniach routera Orange zmienić ustawienia zapory sieciowej.
Jeżeli karta komunikuje się z siecią i ping oraz Traceroute zakańcza się powodzeniem to proszę o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod adresem pv-support-poland@fronius.com.
Rekomenduję aby kontaktować się z działem wsparcia w momencie gdy będzie Pan przy falowniku i będzie miał Pan możliwość połączenia się z falownikiem.
Pozdrawiam
Mariusz Majmurek
TSN