Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zdublowany inwerter w SolarWeb

Page 1 of 4Next

Witam,

Jestem świeżym użytkownikiem fotowoltaiki i mam taki problem. Założyłem konto na stronie SolarWeb i zarejestrowałem inwerter (bez zdefiniowania całej instalacji ani wykupu gwarancji). Jako, że czekam na wymianę licznika, to na razie mam wszystko wyłączone. Jednego wieczoru odpaliłem inwerter, aby skonfigurować mu połączenie z internetem. Przeszedłem cały kreator od strony inwertera i następnie doszedłem do kroku podania namiarów na konto solarweb. Wprowadziłem dane, wszystko się ładnie połączyło, tylko teraz mam taką sytuację: na solarweb widzę instalację która została zdefiniowana w kreatorze inwertera oraz osobno mam zakładkę Urządzenia nie przypisane do instalacji i tam widzę ten wcześniej zarejestrowany inwerter. Oczywiście to jest jeden i ten sam inwerter. Jak mogę przypisać ten nieprzypisany inwerter do mojej instalacji?

Pozdrawiam

Tomek

 

A w którym miejscu jest zakładka: Urządzenia nie przypisane do instalacji? Podrzuć jakieś printscr jak to wygląda...

Może któryś z adminów zajrzy ci na konto i to wyprostuje jak popełniłeś jakiś błąd... chyba że że czegoś nie doklikałeś i musisz skończyć proces dodawania...

Widzę to w opcji Rejestracja produktu. Ten zarejestrowany to jest ten dodany w solarwebie, a ten drugi przypisany do instalacji to się dodał podczas połączenia inwertera z solarwebem. Wygląda to tak jak w załączniku.

 

Dodane pliki:
  • rejestracja_solarweb.png

A co masz w zakładce ustawienia / komponenty?

Szanowny Panie Tomaszu,

zrobione - ma Pan już jeden zarejestrowany produkt.

Pozostało tylko przedłużyć gwarancję wybierając jeden z wariantów.
O gwarancjach może Pan poczytać tutaj:
https://www.forum-fronius.pl/rodzaje-gwarancji-i-jak-przedluzyc-gwarancje/

W skrócie - proszę zalogować się na konto w Solar.Web, przejść do zakładki "Rejestracja produktu", rozwinąć menu z nazwą instalacji i kliknąć czerwony przycisk "Przedłużenie gwarancji"... przejść przez koszyk zakupów.

 

Pozdrawiam
Michał Kściuczyk
Fronius Polska

Cytat z Karllo data 21 lipca 2020, 22:50

A co masz w zakładce ustawienia / komponenty?

W komponentach widzę jeden inwerter i patrząc po nazwie (z końcówką (1)(#1)) to jest ten z instalacji (a więc nie ten zarejestrowany). Screen w załączeniu.

Cytat z Michał Kściuczyk data 22 lipca 2020, 07:46

Szanowny Panie Tomaszu,

zrobione - ma Pan już jeden zarejestrowany produkt.

Pozostało tylko przedłużyć gwarancję wybierając jeden z wariantów.

Panie Michale, ale jak dokupię gwarancję do tego inwertera który NIE jest przypisany do instalacji to spowoduje, że się dopiszę i ten obecnie przypisany zniknie? Bo wg mnie nadal będę miał dwa inwertery widoczne: jeden jako niezarejestrowany, a drugi wtedy z kupioną gwarancją. Ogólnie chcę skończyć proces gwarancyjny, ale chciałbym to zrobić jak już będę miał jeden inwerter w solarwebie. Więc pytanie jest: jak to zrobić, żeby był tylko jeden?

Dodane pliki:
  • komponenty_solarweb.png

Panie Michale, przepraszam - nie doczytałem tego stwierdzenia, że zrobione (to jest tak jak się bez kawy zaczyna dzień). Dziękuję - jest jeden i jest ok:)

Dziękuję za pomoc:)

ps:

A tak na marginesie: z nazwy się da jakoś wyciąć te numerki jeszcze (1)(#1), czy one muszą być?

Panie Tomaszu,

(1) usunąłem.
#1 musi zostać.

Pozdrawiam
Michał Kściuczyk
Fronius Polska

Bardzo dziękuję za skuteczną i ekspresową pomoc:)

pozdrawiam

tomek

Dzień dobry.

Mam dokładnie to samo co Pan Tomasz. Nie zarejestrowałem istniejącego falownika tylko nowy.

Proszę admina o pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam. Darek

Page 1 of 4Next