Zapraszamy do aktywnego udziału!
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora
WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!
Zepsuty formularz kontaktowy i brak możliwości kontaktu. Reset hasła Datamanager.
Cytat z Piotr Baczek data 31 marca 2022, 16:54Proszę o poradę. Chciałbym założyć sobie aplikacje do monitorowania instalacji PV, w tym celu musze uzyskać dostęp do hasła w datamanagerze, gdyż nie pozyskałem go od serwisanta (instalacja była zakładana 2-3 miesiące temu). Więc koniec końców musze skorzystać z formularza kontaktowego i zresetować hasło i tu pojawił się problem. Nie jestem w stanie wysłać wiadomości korzystając z formularza kontaktowego gdyż na każdym urządzeniu z którego próbuje to zrobić wyskakuje ten sam komunikat z błędem po kliknięciu przycisku "Wyślij". Czy jest możliwość bezpośredniego kontaktu z ominięciem formularza kontaktowego?
Zdjęcie "błędu" w załączniku. Próbowałem go ominąć w jakiś sposób niestety nie jestem w stanie.
Proszę o poradę. Chciałbym założyć sobie aplikacje do monitorowania instalacji PV, w tym celu musze uzyskać dostęp do hasła w datamanagerze, gdyż nie pozyskałem go od serwisanta (instalacja była zakładana 2-3 miesiące temu). Więc koniec końców musze skorzystać z formularza kontaktowego i zresetować hasło i tu pojawił się problem. Nie jestem w stanie wysłać wiadomości korzystając z formularza kontaktowego gdyż na każdym urządzeniu z którego próbuje to zrobić wyskakuje ten sam komunikat z błędem po kliknięciu przycisku "Wyślij". Czy jest możliwość bezpośredniego kontaktu z ominięciem formularza kontaktowego?
Zdjęcie "błędu" w załączniku. Próbowałem go ominąć w jakiś sposób niestety nie jestem w stanie.
Dodane pliki:Cytat z kar llo data 31 marca 2022, 17:18A w jakim stanie zostawił ci instalację instalator, a w ogóle zrobił proces rejestracji falownika? Założył konto na solarweb i przypisał do niego falownik?
Samą aplikacje instalujesz na telefonie i do niej potrzebne jest konto na solarweb...
Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!
Kontakt...
email pv-support-poland@fronius.com
32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00
A w jakim stanie zostawił ci instalację instalator, a w ogóle zrobił proces rejestracji falownika? Założył konto na solarweb i przypisał do niego falownik?
Samą aplikacje instalujesz na telefonie i do niej potrzebne jest konto na solarweb...
Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!
Kontakt...
email pv-support-poland@fronius.com
32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00
Cytat z Piotr Baczek data 1 kwietnia 2022, 14:21Tak, falownik jest już przypisany pod konto na solarweb. Co jak widze rodzi całą mase komplikacji.
Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!
Dziękuje za informacje, w takim razie po prostu przejadę do firmy i niech oni mi załatwią ten kod albo podadzą dane. Nie bedę nic robił na własną ręke, bo i tak jeśli dostałbym kod to przyjdzie na ich skrzynkę pocztową. I dzięki za email i numery telefonów!
Tak, falownik jest już przypisany pod konto na solarweb. Co jak widze rodzi całą mase komplikacji.
Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!
Dziękuje za informacje, w takim razie po prostu przejadę do firmy i niech oni mi załatwią ten kod albo podadzą dane. Nie bedę nic robił na własną ręke, bo i tak jeśli dostałbym kod to przyjdzie na ich skrzynkę pocztową. I dzięki za email i numery telefonów!
Cytat z kar llo data 1 kwietnia 2022, 14:58Cytat z Piotr Baczek data 1 kwietnia 2022, 14:21
Hmmm czyli zarejestrowali falownik nie na twoje konto? Z tego co piszesz w poście wyżej to e-maile przyjdą pewnie do nich więc i pewnie na swoje konto zarejestrowali co jest bezsensu i tworzy przyszłościowo lekką komplikację...
Prawidłowo powinni wtedy jak rejestrowali falownik poprosić o twój adres email z którym powinni powiązać rejestrację konta a jeśli chcą mieć nadzór to swoje konto powinni później dodać jako konto nadzorcy, dużo instalatorów popełnia ten tzw błąd.
To o które hasło prosisz nie jest ci potrzebne do zwykłego podglądu produkcji w aplikacji na telefon lub na stronie solarweb.
Przejdź do nich i zapytaj o możliwość podglądu produkcji a nie hasło admina do ustawień falownika.
Cytat z Piotr Baczek data 1 kwietnia 2022, 14:21
Hmmm czyli zarejestrowali falownik nie na twoje konto? Z tego co piszesz w poście wyżej to e-maile przyjdą pewnie do nich więc i pewnie na swoje konto zarejestrowali co jest bezsensu i tworzy przyszłościowo lekką komplikację...
Prawidłowo powinni wtedy jak rejestrowali falownik poprosić o twój adres email z którym powinni powiązać rejestrację konta a jeśli chcą mieć nadzór to swoje konto powinni później dodać jako konto nadzorcy, dużo instalatorów popełnia ten tzw błąd.
To o które hasło prosisz nie jest ci potrzebne do zwykłego podglądu produkcji w aplikacji na telefon lub na stronie solarweb.
Przejdź do nich i zapytaj o możliwość podglądu produkcji a nie hasło admina do ustawień falownika.
Cytat z Paweł Świątek data 13 kwietnia 2022, 14:00Dzień dobry
podpinam się pod temat czy to konieczne aby ten formularz nie działał ?
Tak jak kolega wyżej popełniłem błąd podczas rejestracji falownika na stronie solar.web i teraz chciał bym to poprawić
Nie pytajcie o instalatorów bo z nimi nie mam kontaktu no może mam ale od czasu zapłaty za usługę przestali rozumieć po polsku 🙂 🙂
Dzień dobry
podpinam się pod temat czy to konieczne aby ten formularz nie działał ?
Tak jak kolega wyżej popełniłem błąd podczas rejestracji falownika na stronie solar.web i teraz chciał bym to poprawić
Nie pytajcie o instalatorów bo z nimi nie mam kontaktu no może mam ale od czasu zapłaty za usługę przestali rozumieć po polsku 🙂 🙂
Cytat z kar llo data 13 kwietnia 2022, 21:44Jeżeli coś nie działa to proponuję takowy kontakt...
email pv-support-poland@fronius.com
32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00
Jeżeli coś nie działa to proponuję takowy kontakt...
email pv-support-poland@fronius.com
32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00
Cytat z Paweł Świątek data 15 kwietnia 2022, 10:13Te numery tel działają tak samo jak formularz 🙂 🙂 🙂
Zobaczymy email ,
Te numery tel działają tak samo jak formularz 🙂 🙂 🙂
Zobaczymy email ,
Cytat z Arkadiusz Głaz data 15 kwietnia 2022, 18:38PLANOWANE WYŁĄCZENIE INFOLINII WSPARCIA TECHNICZNEGO – 15.04.2022
Ze względu na prace konserwacyjne w dniu 15.04.2022 nastąpi wyłączenie pracy Infolinii Wsparcia Technicznego. W sprawach pilnych zachęcam do korzystania z aplikacji solar-sos.fronius.com lub o wiadomość na adres email: pv-support-poland@fronius.com. Dziękuję za zrozumienie,Twój zespół Wsparcia Technicznego Fronius Polska
PLANOWANE WYŁĄCZENIE INFOLINII WSPARCIA TECHNICZNEGO – 15.04.2022
Ze względu na prace konserwacyjne w dniu 15.04.2022 nastąpi wyłączenie pracy Infolinii Wsparcia Technicznego. W sprawach pilnych zachęcam do korzystania z aplikacji solar-sos.fronius.com lub o wiadomość na adres email: pv-support-poland@fronius.com. Dziękuję za zrozumienie,Twój zespół Wsparcia Technicznego Fronius Polska
Cytat z Paweł Świątek data 16 kwietnia 2022, 13:58Czy coś cokolwiek działa w firmie fronius ? 🙂 🙂 🙂
Wystąpił błąd. Aby dowiedzieć się więcej o błędzie, skopiuj kod błędu i skontaktuj się z pomocą techniczną.
70acb076-5c96-4d18-be0e-010687c26741
Czy coś cokolwiek działa w firmie fronius ? 🙂 🙂 🙂
Wystąpił błąd. Aby dowiedzieć się więcej o błędzie, skopiuj kod błędu i skontaktuj się z pomocą techniczną.
70acb076-5c96-4d18-be0e-010687c26741
Cytat z kar llo data 18 kwietnia 2022, 11:00Ale czego się dziwisz, przed samymi świętami próbujesz się kontaktować, wiele firm dało w piątek wolne ludziom.
A czemu nie działa formularz kontaktowy to już inna kwestia... może zmienili na słabego programistę... ostatnio coś za dużo nie działa jak powinno.
Ale czego się dziwisz, przed samymi świętami próbujesz się kontaktować, wiele firm dało w piątek wolne ludziom.
A czemu nie działa formularz kontaktowy to już inna kwestia... może zmienili na słabego programistę... ostatnio coś za dużo nie działa jak powinno.