Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zepsuty formularz kontaktowy i brak możliwości kontaktu. Reset hasła Datamanager.

Proszę o poradę. Chciałbym założyć sobie aplikacje do monitorowania instalacji PV, w tym celu musze uzyskać dostęp do hasła w datamanagerze, gdyż nie pozyskałem go od serwisanta (instalacja była zakładana 2-3 miesiące temu). Więc koniec końców musze skorzystać z formularza kontaktowego i zresetować hasło i tu pojawił się problem. Nie jestem w stanie wysłać wiadomości korzystając z formularza kontaktowego gdyż na każdym urządzeniu z którego próbuje to zrobić wyskakuje ten sam komunikat z błędem po kliknięciu przycisku "Wyślij". Czy jest możliwość bezpośredniego kontaktu z ominięciem formularza kontaktowego?

Zdjęcie "błędu" w załączniku. Próbowałem go ominąć w jakiś sposób niestety nie jestem w stanie.

Dodane pliki:
  • datamanagerblad.PNG

A w jakim stanie zostawił ci instalację instalator, a w ogóle zrobił proces rejestracji falownika? Założył konto na solarweb i przypisał do niego falownik?

Samą aplikacje instalujesz na telefonie i do niej potrzebne jest konto na solarweb...

Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!

 

Kontakt...

email pv-support-poland@fronius.com

32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00

Piotr Baczek has reacted to this post.
Piotr Baczek

Tak, falownik jest już przypisany pod konto na solarweb. Co jak widze rodzi całą mase komplikacji.

Jeżeli zresetujesz hasło bez wiedzy instalatora to on może w razie co odrzucić ci gwarancję na montaż instalacji... więc tutaj musisz z głową do tego podejść, mając to hasło masz jednak dostęp do pewnych ustawień!

Dziękuje za informacje, w takim razie po prostu przejadę do firmy i niech oni mi załatwią ten kod albo podadzą dane. Nie bedę nic robił na własną ręke, bo i tak jeśli dostałbym kod to przyjdzie na ich skrzynkę pocztową. I dzięki za email i numery telefonów!

 

Cytat z Piotr Baczek data 1 kwietnia 2022, 14:21

Hmmm czyli zarejestrowali falownik nie na twoje konto? Z tego co piszesz w poście wyżej to e-maile przyjdą pewnie do nich więc i pewnie na swoje konto zarejestrowali co jest bezsensu i tworzy przyszłościowo lekką komplikację...

Prawidłowo powinni wtedy jak rejestrowali falownik poprosić o twój adres email z którym powinni powiązać rejestrację konta a jeśli chcą mieć nadzór to swoje konto powinni później dodać jako konto nadzorcy, dużo instalatorów popełnia ten tzw błąd.

To o które hasło prosisz nie jest ci potrzebne do zwykłego podglądu produkcji w aplikacji na telefon lub na stronie solarweb.

Przejdź do nich i zapytaj o możliwość podglądu produkcji a nie hasło admina do ustawień falownika.

Dzień dobry

podpinam się pod temat  czy to konieczne aby ten formularz nie działał ?

Tak jak kolega wyżej popełniłem błąd podczas rejestracji falownika na stronie solar.web i teraz chciał bym to poprawić

Nie pytajcie o instalatorów bo z nimi nie mam kontaktu no może mam ale od czasu zapłaty za usługę przestali rozumieć po polsku  🙂 🙂

CEZARY GRODZKI has reacted to this post.
CEZARY GRODZKI

Jeżeli coś nie działa to proponuję takowy kontakt...

email pv-support-poland@fronius.com

32 621 07 97 lub ogólna infolinia 32 621 07 00

Te numery tel działają tak samo jak formularz 🙂 🙂 🙂

Zobaczymy email ,

Jacek Węgrzyniak has reacted to this post.
Jacek Węgrzyniak

PLANOWANE WYŁĄCZENIE INFOLINII WSPARCIA TECHNICZNEGO – 15.04.2022

Ze względu na prace konserwacyjne w dniu 15.04.2022 nastąpi wyłączenie pracy Infolinii Wsparcia Technicznego. W sprawach pilnych zachęcam do korzystania z aplikacji solar-sos.fronius.com lub o wiadomość na adres email: pv-support-poland@fronius.com. Dziękuję za zrozumienie,Twój zespół Wsparcia Technicznego Fronius Polska

Czy coś cokolwiek działa w firmie fronius ?    🙂 🙂 🙂

Wystąpił błąd. Aby dowiedzieć się więcej o błędzie, skopiuj kod błędu i skontaktuj się z pomocą techniczną.
70acb076-5c96-4d18-be0e-010687c26741

Ale czego się dziwisz, przed samymi świętami próbujesz się kontaktować, wiele firm dało w piątek wolne ludziom.

A czemu nie działa formularz kontaktowy to już inna kwestia... może zmienili na słabego programistę... ostatnio coś za dużo nie działa jak powinno.