Cytat z
kar llo data 21 lutego 2024, 16:10
Na początku piszesz o problemie z kontem na solarweb później braku dostępu do maila (tutaj rozumem przez zhakowane konto na serwisie op.pl).
Czynisz odpowiednie kroki zależne od problemu:
Jeśli problem jest tylko z kontem na solarweb to jest opcja zmiany hasła w oknie logowania... na pocztę otrzymasz link do zmiany hasła.
Jeśli zhakowana została twoja poczta na op.pl to możesz skontaktować się z ich serwisem i jakoś udowodnić że padłeś ofiarą i chcesz uzyskać tam dostęp po czym czynisz zmianę hasła na solarweb jak wyżej.
Jeśli jednak chcesz całkowicie zmienić adres email dostępu do solarweb to piszesz maila na suport Fronius (oczywiście musisz udowodnić że jesteś właścicielem falownika) i adres email zostanie podmieniony.
Jest też opcja zmiany a właściwie przekazania instalacji PV na inny adres email ale tutaj musisz mieć dostęp do obecnego konta na solarweb w zakładce ustawienia/zmień użytkownika.
e-mail: pv-support-poland@fronius.com
Na początku piszesz o problemie z kontem na solarweb później braku dostępu do maila (tutaj rozumem przez zhakowane konto na serwisie op.pl).
Czynisz odpowiednie kroki zależne od problemu:
Jeśli problem jest tylko z kontem na solarweb to jest opcja zmiany hasła w oknie logowania... na pocztę otrzymasz link do zmiany hasła.
Jeśli zhakowana została twoja poczta na op.pl to możesz skontaktować się z ich serwisem i jakoś udowodnić że padłeś ofiarą i chcesz uzyskać tam dostęp po czym czynisz zmianę hasła na solarweb jak wyżej.
Jeśli jednak chcesz całkowicie zmienić adres email dostępu do solarweb to piszesz maila na suport Fronius (oczywiście musisz udowodnić że jesteś właścicielem falownika) i adres email zostanie podmieniony.
Jest też opcja zmiany a właściwie przekazania instalacji PV na inny adres email ale tutaj musisz mieć dostęp do obecnego konta na solarweb w zakładce ustawienia/zmień użytkownika.
e-mail: pv-support-poland@fronius.com