Solar Energy Blog
0

Forum

Forum służy do wymiany pomysłów, uwag, spostrzeżeń, rozwiązań…
Zapraszamy do aktywnego udziału!
Przydatne skrót klawiszy:
alt+shift+h = pomoc edytora
alt+shift+z = dodatkowe menu edytora

 

WAŻNE: prośba ogromna o zakładanie nowych wątków, gdy pojawia się nowe zagadnienie. Aktualnie ciągną się pojedyncze tematy (“Kilka pytań nowicjusza”), które zaczęły się od uruchomienia falownika, a przeszły [wcale nie płynnie] do gwarancji i pomp ciepła. Jak Ci, którzy przyjdą po nas, mają się w tym odnaleźć???. Pytania nie związane z tematem danego wątku będą usuwane przez Administratora!

 

Nawigacja po forum
Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Zmiana maila do logowania się w Solr.web jeśli dotychczasowe konto zostało zhakowane przez inną osobę

Dzień dobry,

Posiadam inastalację PV,
natomiast konto którym loguję się do solar.web (apias@op.pl) zostalo zhakowane przez inną osobę oraz nie mam do niego dostępu.
W jaki sposób mogę zmienić maila? Pomiomo braku dostepu do obecnego maial, mogę się nim logować do aplikacji solar.web

Ewentualne informacje proszę przesłać na maila: udryczkowo@gmail.com

Pozdrawiam

Andrzej Piasecki

Na początku piszesz o problemie z kontem na solarweb później braku dostępu do maila (tutaj rozumem przez zhakowane konto na serwisie op.pl).

Czynisz odpowiednie kroki zależne od problemu:

Jeśli problem jest tylko z kontem na solarweb to jest opcja zmiany hasła w oknie logowania... na pocztę otrzymasz link do zmiany hasła.

Jeśli zhakowana została twoja poczta na op.pl to możesz skontaktować się z ich serwisem i jakoś udowodnić że padłeś ofiarą i chcesz uzyskać tam dostęp po czym czynisz zmianę hasła na solarweb jak wyżej.

Jeśli jednak chcesz całkowicie zmienić adres email dostępu do solarweb to piszesz maila na suport Fronius (oczywiście musisz udowodnić że jesteś właścicielem falownika) i adres email zostanie podmieniony.

Jest też opcja zmiany a właściwie przekazania instalacji PV na inny adres email ale tutaj musisz mieć dostęp do obecnego konta na solarweb w zakładce ustawienia/zmień użytkownika.

e-mail: pv-support-poland@fronius.com